خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی جذاب واکشن فرار از زندان-Prison Escape v1.0.5 + Modبرای اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی بصورت آفلاین تست شده مشکلی ندارد

 

دانلود بازی جذاب واکشن فرار از زندان

 

Prison Escape– فرار از زندان یک بازی  اکشن جالب و سرگرم کننده با حجمی بسیار کم در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی Words Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت این بازی به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود شما آماده و عرضه شده است.


راه ها و نقشه های فرار شما از زندان

با نصب بازی Prison Escape برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی روان وهیجان انگیزی را تجربه کنید که در آن نقش یک زندانی را ایفا می کنید و می بایست هر طور شده با نقشه های متنوع از زندان فرار کنید. شما به عنوان یک زندانی، محکوم به سوء قصد شده اید و حکم اعدام برای شما صادر شده است. اگر می خواهید اعدام نشوید و زنده بمانید، باید هر طور شده از زندان فرار کنید! برای این کار بهتر است با زندانیان دیگر دوست شوید و از آن ها برای عملی کردن نقشه فرارتان کمک بگیرید.یکی از بهترین راه ها برای فرار کندن تونلی در زیر زمین زندان است، به هر حال انتخاب با شماست که از کجا شروع کنید و چطور به هدف تان برسید.

آمار دانلود این بازی در طول چند روز

دانلود بازی جذاب واکشن فرار از زندان این بازی تا به امروز چندین میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود  شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند.که این آمار گویای محبوبت این بازی در میان گیم پلیر های سیستم عامل اندروید می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.