خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی مدرن کمباتModern Combat 4: Zero Hour 1.2.2e-اندروید+مود+دیتا

100% تست شده با اجرای کاملا آفلاین برروی ANDROID 4.4.2
امتیاز 4.4 از 5.0 با میلیون ها دانلود از مارکت گوگل
نسخه سالم برای اولین بار در سطح وب

دانلود بازی مدرن کمبات

 

دانلود بازی مدرن کمبات

نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مبارزه ی پیشرفته Modern Combat 4محصولی از کمپانی معروف گیم لاف برای سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی اکشن اول شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. گرافیک بسیار بالای بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد به گونه ای که گرافیک آن با بازی های کنسول های دستی برابری می کند.


مدرن کمباتModern Combat 4: Zero Hour 1.2.2e

گرافیک بسیار بالای بازی ، صداگذاری و شخصیت های واقعی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده و وجود سلاح های قدرتمند همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی اکشن را به شما هدیه دهند! این بازی که همانند بازی های معروف کال آو دیوتی می باشد برای افراد بالای 17 سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد ، بر عهده گرفته است .

نقش آفرینی شما بعنوان یک سرباز وطن پرست

شما در نقش یک سرباز آمریکایی ایفای نقش می کنید و ماموریت شما مبارزه با  این تروریست ها است ! در بازی شما قادر خواهید بود به هدایت وسایل نقلیه بپردازید و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را واقعا در این بازی احساس کنید!همچنین  شما می توانید از انواع سلاح های نیمه اتوماتیک ، دستی ، شاتگان و نارنجک ها استفاده کنید و با کمک آن ها دشمنان خود را از بین ببرید.

 نکات مهم در مورد بازی Modern Combat 4: Zero Hour :

1- این نسخه بدون نیاز به گذر از تحریم و یا سینک شدن به جیمیل اجرا می شود!

2- پوشه دیتا دقیقا باید در مسیر گفته شده در اس دی کارت (حافظه داخلی) کپی شود.

همنچنین شما میتوانید  بازی حرفه نبرد قهرمانانWarspear Online v7.4.7 برای اندروید از این لینک دریافت کنید.

دانلود بازی مدرن کمبات

 

راهنمای نصب :

1– فایل apk را دانلود و نصب کنید . 2– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM را در مسیرAndroid /obb حافظه داخلی قرار دهید. 3– و در نهایت بازی را اجرا کنید .

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.