خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلودبازی بیلیارد حرفه ای ۳D Pool Ball 2.1.1.0 اندروید + مود

دانلودبازی بیلیارد حرفه ای ۳D Pool Ball 2.1.1.0 اندروید + مود 3D Pool Ball v2.1.1.0

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلودبازی بیلیارد حرفه ای ۳D Pool Ball 2.1.1.0 اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی آنلاین است

دانلودبازی بیلیارد حرفه ای 3D Pool Ball 2.1.1.0

۳D Pool Ball – بیلیارد حرفه ای یک بازی محبوب جذاب در سبک بازیهای ورزشی بیلیارد از استودیوی بازی سازی CanadaDroid برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیشتر از پنجاه میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سرتاسر جهان از گوگل پلی دانلود شده است.این بازی آخرین نسخه منتشر شده می باشد .


دانلودبازی بیلیارد حرفه ای ۳D Pool Ball 2.1.1.0

شما می توانید  با نصب ۳D Pool Ball برروی گوشی و یا تبلت خود ؛ یکی از بهترین  وپر طرفدارترین بازی های موبایلی بیلیارد با گرافیک عالی و سه بعدی فوق العاده که تا به حال مشابه آن را ندیده اید را تجربه کنید.اگر به دنبال بیلیاردی حرفه ای و واقع گرایانه برای سیستم عامل اندروید خود می باشید این بازی متیواند تجربه فوق العاده ای به شما بدهد. در این بازی شما قادرید با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید یا حتی در تورنومنت های بازی شرکت کنید و در برابر حرفه ای ترین بیلیاردبازها برنده شوید. با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید یا حتی در تورنومنت های بازی شرکت کنید و در برابر حرفه ای ترین بیلیاردبازها برنده شوید.

ویژگی های  بازی حرفه ای ۳D Pool Ball 2.1.1.0

از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون گرافیک و پویانمایی عالی ؛ امکان رقابت تک به تک با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین یا شرکت در تورنومنت های ۸ نفره آنلاین ؛ دارای دو بازی ایت بایل و ناین بایل ؛ امکان رقابت با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین ؛ امکان تبدیل شدن به یک بیلیاردباز حرفه ای و بردن جوایزی بزرگ ؛ امکان مشاهده میز بازی هم از نمای دو بعدی و هم سه بعدی اشاره کرد.

تغییرات نسخه ی v2.1.0.0:
– بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی ها جدید

ویژگی های نسخه مود :

— باز بودن همه چوب ها

— باز بودن همه میزها

— باز بودن همه اتاق ها

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.