خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی آخرین پناهگاه Last Shelter: Survival 1.250.083 اندروید + دیتا

دانلود بازی آخرین پناهگاه Last Shelter: Survival 1.250.083 اندروید + دیتا Last Shelter Survival v1.250.083

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی آخرین پناهگاه Last Shelter: Survival 1.250.083 اندروید + دیتا

نسخه معمولی اصلی بازی + دیتا

بازی به صورت آنلاین و نیازمند اینترنت می باشد

دانلود بازی آخرین پناهگاه Last Shelter: Survival 1.250.083

Last Shelter: Survival آخرین پناهگاه :بقا اندروید،یک بازی جدید و جذاب در سبک استراتژیک از استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای اندروید است جدیدترین و آخرین آپدیت اش برای اولین بار در ایران پیش  روی شما کاربران عزیز قرار گرفته است در این بازی شما  باید سپاه خود را فرماندهی کنید و سرزمین های مختلف را تسخیر کنید.مکانیک ساختمان کاملا قابل تنظیم است تا بتوانید پناهگاه آخرالزمانی خود را طوری بسازید که احساس بودن در خانه را به شما دهد.برای آباد کردن به دوستان بازمانده از کشورهای مختلف بپیوندید، جایی که در آن نمی توانید با دوستان خود مبارزه کنید.


دانلود بازی آخرین پناهگاه Last Shelter: Survival 1.250.083

داستان کلی بازی Last Shelter Survival از این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است ؛ خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع وخیم تر می شود. وظیفه ی شما در بازی Last Shelter Survival به عنوان یک فرمانده، محافظت از بازماندگانی است که همه در پناهگاه جمع شده اند! هرطور که می توانید در مقابل زامبی های تشنه به خون دوام بیاورید و از جان بازماندگان محافظت کنید.

بازی Last Shelter Survival تا به امروز حدود یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را کسب کند.

توجه :بازی Last Shelter Survival توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است.

راهنمای نصب بازی Last Shelter: Survival:
۱- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
۲- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.more.dayzsurvival.gp موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
۳- بازی را اجرا کنید.

 

همچنین می توانید بازی بقا اندروید ،امپراتوری ها و متفقین را اینجا دریافت کنید.

با وی اندروید همیشه به روز باشید.و جدیترین ها را از ما بخواهید.

راهنمای نصب :

1- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید. 2- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.more.dayzsurvival.gp موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید. 3- بازی را اجرا کنید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.