خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی جدیدBrothers: a Tale of two Sons 1.0.0 “داستان غم انگیز دو برادر”

دانلود بازی جدیدBrothers: a Tale of two Sons 1.0.0

دانلود بازی جدیدBrothers: a Tale of two Sons 1.0.0

بازی داستان غم انگیز دوبردار Brothers: a Tale of two Sons v1.0.0 Fullیک بازی بسیار در سبک بازی های ماجراجویی از a505 Games Srl برای اندروید است که توسط وب سایت وی اندروید برای دانلود شما قرار داده شده است.


Brothers: A Tale of Two Sons داستان غم انگیز دو برادر

بازی داستان غم انگیز دوبرادر اثری هنری است و نباید بخش موسیقی و گرافیک آن را نیز دست کم گرفت. موسیقی های بازی تمی آرام و دل نشین دارند. آن قدر دل نشین که شاید شما را برای دانلود قطعات آن ترغیب کنند.اما بخش گرافیک نیز بسیار عالی و پر جزئیات طراحی شده. چشم انداز های زیبا، محیط های سر سبز و شگفت انگیز، به خوبی توانسته اند محیطی که داستان در آن روایت می شود را به تصویر بکشند.

محبوبیت بازی در طول زمان کوتاه

Brothers: A Tale of Two Sons از آن دسته از بازی هایی است که در مدت زمانی بسیار کوتاه می تواند شما را مسحور خود سازد و از نظر نگارنده، عنوانی است که هر گیمری، حداقل برای یک بار هم که شده، باید به تجربه ی آن بنشیند! داستان غم انگیز دوبرادر عنوانی تحسین شده ای بود که در سال 2013 برای کنسول های نسل پیشین و پی سی عرضه شد.دانلود بازی جدیدBrothers: a Tale of two Sons 1.0.0

نکات جالب بازی

اما نکته ی جذاب گیم پلی نیز در همین قسمت گنجانده شده ؛ شما باید کنترل هر دو کاراکتر را به صورت هم زمان در اختیار داشته باشید و در اکثر اوقات، برای حل پازل ها و معما های مختلف، می بایست از همکاری دو برادر استفاده کنید و موانع را از پیش روی آن ها بردارید! یکی از نکات قابل توجه دیگر گیم پلی، در تفاوت سنی میان دو برادر گنجانده شده ؛ برادر بزرگتر از قدرت جسمانی بالاتری نسبت به برادرش، بر خوردار است. وی می تواند موانع سنگین را به حرکت در آورد یا گاهی اوقات به برادر کوچک تر برای بالا رفتن از صخره های مرتفع، یاری رساند.

همچینین میتوانید بازی زیبای آسفالت8 را از این لینک دانلود کنید.

 

 

راهنمای نصب :

ابتدا فایل apk مخصوص GPU دستگاهتون را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را مطابق با GPU دستگاهتون دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.and.games505.brothers را در مسیر Android/obb کپی کنید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.