خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی دوچرخه سواری کوهستان-MTB DownHill: Multiplayer +مود+اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری کوهستان-MTB DownHill: Multiplayer +مود+اندروید MTB DownHill-v1.0.23

5 / 4.10
[ 10 رای ]

دانلود بازی دوچرخه سواری کوهستان-MTB DownHill: Multiplayer +مود+اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی دو صورت آفلاین و آنلاین

دانلود بازی دوچرخه سواری کوهستان

MTB DownHill: Multiplayer یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک شبیه سازی دوچرخه سواری در کوهستان از استودیوی Ziga Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت و نصب گردیده و توانسته با استقبال خوبی روبرو شود. به دنیای پر از هیجان دوچرخه سواری در کوهستان- MTB خوش آمدید.


دانلود بازی دوچرخه سواری کوهستان

خودتان را برای یک ورزش هیجان انگیز در طبیعت آماده کنید، مسیری پر از موانع در دامنه طبیعت با فراز و نشیب های طبیعی جنگل؛ مسیرهایی خطرناک و دشوار در پیش روی شما قرار دارند.تنها در صورتی می توانید از این مسیرهای خطرناک و پر فراز و نشیب به سلامت عبور کنید که مهارت خاصی را در این رشته ورزشی تجربه کرده باشید، پس اگر شما هم از دوست داران بازی های ورزشی دوچرخه سواری هستید،دوچرخه خودرا انتخاب  و دوچرخه سواری خاطره انگیزی را در دامن طبیعت آغاز کنید.

موانع وخطرات سر راه

موانع بی شماری در مسیر دوچرخه سواری پیش روی شماست، اگر شما هم اهل طبیعت و ورزش در فضای ازاد هستید، بازی Multiplayer برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. دوچرخه کوهستانی خود را انتخاب و به دل طبیعت بزنید، مسابقات خود را در این مسیرهای پر پیچ و خم با سنگ ها و سطوح نا هموار بسیار در پیش بگیرید و هرچه سریع تر با حرکت و پرش به خط پایان برسید.همچنین میتوانید بازی فیفا2018 را این لینک

دریافت کنید.

با سایت وی اندروید به روز باشید واز ما بروزترین ها را بخواهید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.