خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی فوتبال فیفا2018-FIFA Mobile Soccer v9.3.00 Fullبرای اندروید

دانلود بازی فوتبال فیفا2018-FIFA Mobile Soccer v9.3.00 Fullبرای اندروید FIFA Mobile Soccer v9.3.00 Full

5 / 4.40
[ 5 رای ]

FIFA Mobile Soccer v9.3.00 Full – بازی فوق العاده فیفا موبایل 2018

آپدیت جدید 30 فروردین 1397 همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ؛ امتیاز 4.2 از 5.0
بازی آنلاین است + هک نمیشود (مود ندارد)

دانلود بازی فوتبال فیفا2018

دانلود بازی فوتبال فیفا2018

فیفا موبایل 2018 بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2018 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS (EA GAMES) برای دستگاه های اندروید است که آپدیت جدید آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه سایت وی اندروید آپدیت این بازی را همزمان با انتشار پس از تست، برای دریافت شما آماده کرده ایم.


FIFA Mobile Soccer

این بازی که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، تیم خود را قوی سازید.وجودبیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی در این بازی که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان می آورد نشان از برتری این بازی نسبت به دیگر بازی های فوتبال اندروید دارد بر خلاف نسخه های اخیر بازی های فیفا این بار FIFA Mobile Soccer با حجمی معادل 49 مگابایت و بدون نیاز به دیتا عرضه شده و با نصب ان برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم جهان انتخاب شوید.

دانلود بازی فوتبال فیفا2018

بازی FIFA Mobile Soccer شامل انواع حالت های مختلفی  است که می تواند باعث سرگرمی وهیجان شما شود، به طوری که می توانید با زدن پنالتی مهارت خود را زیاد کنید و یا در مسابقات مختلف شرکت کنید تیم خود را به قهرمانی برسانیدو یکی از زیباترین بازی های فوتبال اندرویدی را تجربه کنید! بازی علی رغم حجمش کمش به صورت عالی و گرافیکی طراحی شده و در تست ما بدون هیچ مشکلی و تنها با یک اتصال اینترنت اجرا شده است! در ابتدای بازی یک فیلد وجود دارد که باید یک دقیقه ای صبر کنید تا پر شود و وارد محیط بازی شوید.

توجه!
بازی همانند فیفا 15 و 16 به اینترنت نیاز دارد و بدون اینترنت بازی اجرا نمی شود.

دانلود بازی فوتبال فیفا2018

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.