خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0 اندروید + دیتا

دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0 اندروید + دیتا Wheels of Aurelia v1.0

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0 اندروید + دیتا

قیمت درگوگل پلی ۲٫۹۹ دلار

بازی به صورت آفلاین میباشد

دانلود بازی ماجراجویی - مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0

Wheels of Aurelia – چرخ های آئرولیا یک بازی ماجراجویی و مسابقه ای بسیار خاص و محبوب از استودیوی Santa Ragione s.r.l برای اندروید است که با قیمت ۲٫۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.بازی Wheels of Aurelia روایتی جالب از ایتالیای دهه ۷۰ میلادی را به تصویر می کشد.بازی Wheels of Aurelia تا به امروز ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ را کسب کند.


دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0

ایتالیا در دهه ۷۰ میلادی مکانی نا آرام و پر از خطرات ریز و درشت بود که میتوان به وجود انواع مافیای مواد مخدر ؛ تروریسم، آدم ربایی، و غیره به طور کل این کشور مکان مورد علاقه خلافکاران تبدیل شده بود ؛  یک راننده در بازی وجود دارد بنام Lella که در جاده های ساحل غربی ایتالیا رانندگی می نماید. این بازی که پایان های ویژه و متفاوتی دارد و بسیار جالب هر سری تمام می شود. که در ۱۵ دقیقه زمان بازی را به پایان برسانید.برای مثال می توانید به تعقیب ماشین ها بپردازید و یا در مسابقات غیرقانونی درون شهری شرکت کرده و کسب درآمد کنید.تمرکز ویژه بازی Wheels of Aurelia بر روی پایان های متفاوت است.دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0

دستورالعمل نصب و اجرای بازی دیتا دار :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.santaragione.woa را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

-دانلود بازی ماجراجویی – مسابقه ای چرخ های آئرولیا Wheels of Aurelia 1.0

توضیحات انگلیسی بازی

One of the strengths of indie games are their license to experiment with different interpretations of what a “game” can be. However, this is not a treatise on the philosophical nature of video games, nor is it a love letter to indie gaming. This is a review of WHEELS OF AURELIA, a game designed by self-styled “micro game design studio” Santa Ragione. AURELIA takes place in Italy in 1978, and despite the automotive imagery,.

با وی اندروید به روز باشید و به روزترین بازی و برنامه اندروید را از ما بخواهید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.