خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی موتورسواری دو بعدی (۲D) MotoCraft 3.0.3 اندروید + مود

دانلود بازی موتورسواری دو بعدی (۲D) MotoCraft 3.0.3 اندروید + مود MotoCraft v3.0.3

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود بازی موتورسواری دو بعدی (۲D) MotoCraft 3.0.3 اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

دانلود بازی موتورسواری دو بعدی (2D) MotoCraft 3.0.3

MotoCraft -موتو کرافت نام بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای رسینگ و موتورسواری از استودیوی بازیسازی Play365 می باشد که توسط گوگل پلی به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده است. اگر به دنبال بازی ای زیبا و سرشار از هیجان موتورسواری می باشید این بازی در همین سبک ساخته شده است و با گیم پلی زیبای خود شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.


دانلود بازی موتورسواری دو بعدی (۲D) MotoCraft 3.0.3

در بازی MotoCraft هدایت و کنترل موتورسواری بر عهده شما قرار میگیرد و باید با کمک دکمه های لمسی تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش تعادل را برقرار کنید و ده ها مرحله خاص را پشت سر بگذارید.در این بازی قادرید با موتور سیکلت تان از زاویه دید اول شخص یا سوم شخص در خیابان ها و اتوبان ها ویراژ دهید و از وسایل نقلیه دیگر سبقت بگیرید. با پیشروی در بازی و پشت سرگذاشن مراحل بازی قادرید قفل موتورهای موجود در بازی را باز کرده و با آنها به موتورسواری بپردازید. امکان ارتقای موتورسوار و موتور در بازی MotoCraft وجود دارد، با کسب امتیاز لاستیک، موتور و دیگر اجزای موتورسیکلت تان را ارتقا ببخشید و از داشتن یک موتور سریع و با ظاهر دلخواه خود  لذت ببرید.

ویژگی های باز موتو کرافت MotoCraft

از ویژگی های کلی بازی Moto Traffic Race 2 می توان به مواردی همچون سه حالت مختلف برای انجام دادن و سرگرم شدن، امکان باز کردن قفل بیش از ۱۰ موتور سیکلت های خاص و کلاسیک، گرافیک سه بعدی و موسیقی متن بسیار زیبا، لحاظ شدن شب و روز، بی پایان بودن گیم پلی و به طور کلی ساخت خوب نسبت به حجم کم اش اشاره کرد.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.