خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1 نیروی طوفان اندروید

دانلود بازی Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1 نیروی طوفان اندروید Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1

5 / 5.00
[ 2 رای ]

دانلود بازی Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1 نیروی طوفان اندروید

دانلود بازی Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1 نیروی طوفان

بازی Force Storm: FPS Shooting Party  نام یک بازی جذاب و زیبا  در سبک اکشن می‌باشد که توسط شرکت بازیساز Neon Game برای سیستم عامل اندروید تولید شده و به صورت رایگان در گوگل پلی معرفی وبرای دانلود قرارد داده شده است و آخرین نسخه منتشر شده اکنون پیش روی شماست! بازی در همین ساعات اولیه حدود۵۰۰هزار بار دریافت شده و توانسته امتیاز خوب۴٫۱از۵٫۰را کسب نماید.


دانلود بازی Force Storm: FPS Shooting Party v1.6.1 نیروی طوفان

با نصب این بازی جذاب و محبوب میتوانید یک بازی شوتر و شبیه ساز تفنگ را در گوشی یا تبلت اندروید تجربه کرده و ساعت ها خود را سرگرم کنید.بازی از آنجا شرو می شود شما در نقش سربازان زبده ای هستید که در یک منطقه مبارزه خود را با دشمنان آغاز کرده اید.در این نبرد بازیکنانی همچون شما درحال مبارزه هستند و خبری از هیچ بازیکن Bot و یا هوش مصنوعی نخواهد بود و فقط بازیکنان واقعی حضور کامل دارند. با کشتن چند بازیکن در گیم کسب امتیاز و پول کنید تا بعد آن بتوانید به راحتی هر سلاحی که میل دارید انتخاب و استفاده کنید.این بازی از لحاظ سبک خیلی شبیه بازی کانتر می باشد که همزمان با انجام این بازی می توانید از خصوصیات بازی کانتر هم لذت ببرید.

ویژگی های بازی Force Storm: FPS Shooting Party :

  • کاملا آنلاین و مهیج
  • قابلیت خرید انواع سلاح ها
  • سلاح‌های متعدد و رایگان با قابلیت ارتقاء
  • دارای بیش از ۷۰ نوع سلاح مخوف

بازی Force Storm: FPS Shooting Party از گرافیک بالایی برخوردار می باشد.علاوه بر گرافیک گیم پلی روان و صدا گذاری بی نقص بازی از ویژگی های برجسته بازی به شمار می روند که مطمئنن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.در آخر اگر طرفدار بازی های تفنگ هستید به هیچ عنوان این بازی مهیج و جذاب را از دست ندهید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.