خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود جدیدترین نسخه بازی Shadow Fight 3 v1.9.4 نبرد سایه ها ۳ اندروید

دانلود جدیدترین نسخه بازی Shadow Fight 3 v1.9.4 نبرد سایه ها ۳ اندروید Shadow Fight 3 v1.9.4

5 / 3.60
[ 5 رای ]

دانلود جدیدترین نسخه بازی Shadow Fight 3 v1.9.4 نبرد سایه ها ۳ اندروید

دانلود جدیدترین نسخه بازی Shadow Fight 3 v1.9.4

Shadow Fight 3  یک بازی اکشن و مهیج می باشد که  امروز سایت وی اندروید این بازی بسیار جذاب را بطور رایگان برای اولین بار بین سایت های ایرانی برای دریافت شما کاربر گرامی قرار داده است.به جنگ سایه ها بروید و تمام اسرار تاریکی آن را فاش کنید و بزرگترین جنگجوی این سرزمین شوید.


دانلود جدیدترین نسخه بازی Shadow Fight 3 v1.9.4

سبک مبارزه خود را بسازید. این بازی 3سبک مبارزه ای منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد و شما می توانید از میان آنها انتخاب کنید.حرکت های جدید،قدرت ها،سلاح ها و ابزارهای مختلف را جمع آوری کنید و آنها را به نحوی که دوست دارید ترکیب کنید.شخصیتی که تکنیک و شخصیت متمایزی دارد را ارتقا دهید.

بازی Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3 از بهترین بازیهای سال 2017 اندروید خواهد بود و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف، امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری، سفر به مکان های مختلف از جهان برای مبارزه با قهرمانان، دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج، امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی و گیم پلی اعتیاد اورش اشاره کرد! هم اکنون شما قادر هستیددر این بازی مبارزه و نقش آفرینی شما نقش یک قهرمان را خواهید داشت که سرنوشت او هنوز مشخص نشده است.آینده را چگونه می بینید؟شما باید از میان سه سبک مبارزه و نیز تجارب مختلف انتخاب کنید،ابزارهای خود را ترکیب کنید و حرکت های تازه و جدیدی را یاد بگیرید و به سیر و کاوش در یک دنیای عظیم و پر از ماجراجویی بپردازید. از زیبایی های یک مبارزه واقعی است که با توجه به فن آوری های مدرن و انیمیشن های ساده ساخته شده است لذت ببرید.

ویژگی های Shadow Fight 3

بازی نبرد سایه ها به صورت خلاصه
انیمیشن های ساده و فیزیک واقع گرایانه
مکانیزم مبارزه مبتنی بر سایه های جذاب و دیدنی
تصاویر بسیار زیبا
سه حزب و سبک مبارزه منحصر به فرد
ارائه صدها پاداش و حرکت ویژه
ابزار ایجاد شخصیت های مختلف
حالت های متنوع مبارزه

تغییرات نسخه 1.9.4

شکست رهبر شوم فرقه
اضافه شدن منطقه جدید فستیوال
کسب یک مجموعه کاملا جدید از تجهیزات منحصر به فرد
مبارزه با رویداد جدید: با فرقه مرموز در عمق جنگل روبرو شوید

راهنمای نصب :

- ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید. - فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nekki.shadowfight3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. - در نهایت بازی را اجرا نمایید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.