خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود Invisible shadow 1.2.54 – بازی سایه مخفی اندروید + مود + دیتا

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین بدون مشکل

دانلود Invisible shadow 1.2.54 - بازی سایه مخفی

Invisible shadow – سایه مخفی یک بازی سرگرم کننده جدید و خاص در سبک بازیهای اکشن از کمپانی بازیسازی Two beards games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده که ما در وی اندروید جدیدترین آپدیت بازی را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده و پیش روی شما قرار داده ایم.بازی Invisible shadow انلاین است – در صورتی که اینترنت قطع باشد با خطا روبرو می شوید.


دانلود Invisible shadow 1.2.54 – بازی سایه مخفی

در بازی Invisible shadow شما وظیفه ی بسیار مهمی بر عهده دارید. یکی  از وظایف محول به شما حمله به دشمنان و از بین بردن آنهاو دیگری محافظت از مقر فرماندهی خود و جلوگیری از آسیب رساندن دشمن به پایگاه های شما می باشد. برای محافظت از پایگاه خود باید با استفاده از گزینه های پیش رو راه را برروی نفوذ دشمن ببدید و مانع از نفوذ آنها شوید و در مقابل با سلاح های مختلفی که در دسترستان است آن ها را از بین ببرید. ۴ نقشه مختلف در بازی Invisible shadow وجود دارد که می توانید در ان ها بازی کنید. کنترل کارکتر اصلی بازی بر عهده شما قرار میگیرد و از سمت بالا همانند بازیهای استراتژیک به کنترل و هدایت او می پردازید و باید علاوه بر انجام ماموریت های مختلف، با دشمنان مبارزه کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید (اجرا نکنید)

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.twobeards.invisibleshadow را در مسیر android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را آنلاین اجرا نمایید .

تغییرات نسخه ی V1.2.54 :

– ده ها ویژگی جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

با وی اندروید به روز باشید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.