خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود MazM: Jekyll and Hyde 2.2.3 – بازی دکتر جکیل و آقای هاید اندروید + مود + دیتا

نسخه معمولی + نسخه مود (فول + پول نامحدود) به صورت جداگانه

بازی به صورت آفلاین می باشد

دانلود MazM: Jekyll and Hyde 2.2.3 - بازی دکتر جکیل و آقای هاید

MazM: Jekyll and Hyde – دکتر جکیل و آقای هاید یک بازی ماجراجویی زیباو باطراحی خاص از استودیوی  MazM برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت بازی به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماقرار گرفته است.


دانلود MazM: Jekyll and Hyde 2.2.3 – بازی دکتر جکیل و آقای هاید

شما کاربر اندروید می توانید با نصب MazM: Jekyll and Hyde برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار جالبی را تجربه کنید .بازی از روی رمان معروف دکتر جکیل و آقای هاید نوشته رابرت لوییس استینسون در سال ۱۸۸۶ ساخته شده است. شما در بازی در محیط لندن قرن نوزدهم قرار دارید و نقش کاراکتری به نام آقای آترسون را ایفا می کنید که در واقع یک وکیل است و به دنبال شخصی به نام آقای هاید می گردد. همانند رمان دکتر جکیل و آقای هاید در بازی MazM: Jekyll and Hyde هم شما شاهد تغییرات شخصیتی و روانی خواهید بود که شخصیت اصلی آن را تجربه می کند.بازی MazM: Jekyll and Hyde تا به امروز حدود ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵٫۰ را کسب کند.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.Gseeds.JekyllAndHyde را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.

تغییرات نسخه v2.2.3 :

رفع برخی اشکالات جزئی + بهینه سازیهای جدید

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.