خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی Real Racing 3 v6.5.1 برای اندروید+مود بازی

توجه :دیتای بازی باید از داخل خود بازی دانلود شود . در صورت ارائه شدن دیتا به صورت جداگانه پست آپدیت می شود

دانلود نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی Real Racing 3 v6.5.1

دانلود نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی Real Racing 3 v6.5.1

Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبیل رانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد.برای بخش موبایل، کمپانی EA علاوه بر پوشش دادن برخی نسخه های Need for Speed ، سری بازی های اختصاصی دیگری نیز در سبک مسابقه ای عرضه کرده است که سری بازی های Real Racing و به ویژه Real Racing 3 معتبر ترین آن ها می باشند. دانلود نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی Real Racing 3 v6.5.1 


مدل های مختلف ماشین های روز دنیا

Real Racing 3 همچنین در بخش طراحی مدل های ماشین ها نیز سربلند بیرون آمده است. شبیه سازی ماشین ها در این بازی به قدری عالی انجام شده اند که اگر شما این بازی را برای اولین بار ببینید فکر می کنید در حال مشاهده فیلم واقعی هستید! طبیعی بودن بازی به همین جا ختم نمی شود. سیستم حرفه ای آسیب پذیری این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد. در صورت برخورد با موانع یا دیگر خودروها، و دقیقاً مطابق با ضربه وارد شده، همان بخش از خودروی شما متناسب با مقدار فشار و نیروی وارد شده آسیب می بیند. تو رفتگی ها و شکستگی های بدنه و ترک برداشتن شیشه ماشین ها بسیار بسیار طبیعی و واقعی طراحی شده اند.(نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی)

دانلود نسخه جدید بازی مسابقات ماشین واقعی Real Racing 3 v6.5.1

Real Racing 3 یکی از کم رقیب ترین بازی های اندرویدی می باشد که گرافیک غیر قابل تصور آن باعث شده است تا کمتر شرکتی توانایی ساخت یک بازی برای رقابت با گرافیک این بازی عرضه کند. Real Racing 3 دارای سبک مسابقات پیست بوده و همه چیز آن تمام عیار است! Real Racing 3 بعد از موفقیت Real Racing 2 پا به عرصه گذاشته است و پس از دو سال توانسته است رقم عجیب و حیرت انگیز ۱۰۰ میلیون دانلود را به نام خود ثبت کند. این بازی در حال حاضر جزو ۵ بازی محبوب اندروید به حساب می آید. این بازی توسط موتور بازی سازی Mint™ ۳ ساخته شده است.

ویژگیهای بازی Real Racing 3

  • گرافیک خیره کننده و غیر قابل تصویر در حد بازی های کنسول های نسل هفتم
  • طراحی های عالی و رعایت جرئیات بالا
  • دارای گیم پلی بسیار حرفه ای و چالش برانگیز
  • استفاده از حرکات واقع گرایانه و قوانین فیزیکی در ساخت بازی
  • وجود صدها مدل خودرو از کمپانی هایی مثل Ferrari, Porsche, Chevrolet, Lamborghini, Mercedes-Benz, Bugatti, Audi و …
  • دارای بخش های Multiplayer, Social Leaderboards, Time Trials, Ghost Challenges, و innovative Time Shifted Multiplayer
  • دارای بخش تنظیمات کامل و حرفه ای جهت تنظیم نحوه کنترل، مقدار گرافیک بازی و …
  • دارای چند نمای مختلف از بازی
  • وجود زمین های مسابقه واقعی از جمله Silverstone, Hockenheimring, Circuit des 24 heures du Mans, Dubai Autodrome
  • قابلیت مسابقه در بیش از ۲۰۰۰ رویداد مسابقه ای از جمله Cup races, Eliminations, Endurance challenges, و Drag Races
  • قابلیت شخصی سازی و تیون کردن و ارتقاء ماشین ها
  • وجود قابلیت آسیب دیدگی خودروها
  • قابلیت استفاده موارد حرفه ای جهت رانندگی حرفه ای مثل وجود آینه های عقب و …
  • نسخه معمولی + ۴ مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید

توجه ۱: بازی Real Racing 3 به خاطر جزئیات بسیار بالا و گرافیکی، برای اجرا شدن نیاز به موبایل ها و تبلت های قدرتمند با پردازنده های ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه رم و گرافیک های نسل جدید دارد. این بازی در دستگاه های ضعیف تر نیز قابل اجرا است اما بدیهی است که امکان تجربه نهایت گرافیک این بازی در این دستگاه ها مقدور نبوده و در اجرای آن در دستگاه های ضعیف تر شاهد افت فریم و لگ های گه گاهی هستیم.

توجه ۲: دیتای کامل پردازنده های مختلف معمولاً در هر بار آپدیت بازی به روز نمی شوند و زمان معینی هم برای عرضه شدن پکیج های جدید آن ها وجود ندارد. لذا توجه داشته باشید که دانلود کامل دیتا باید از طریق خود بازی انجام شود. در صورت دانلود دیتا از سایت، بعد از استخراج فایل فشرده، فولدر com.ea.games.r3_row را به Android/data در حافظه داخلی انتقال دهید.

نکته ۱: حجم دیتای دانلود شده توسط خود بازی بسیار کمتر از دانلود دیتا از دیگر سایت ها است و حجم کمتری از اینترنت مصرف می شود.

نکته ۲: برای دستیابی به ویژگی های نسخه های مود شده ابتدا می بایست بخش Beginner Driver School را بگذرانید و پس از پایان رسیدن این مرحله، بازی را بسته و مجدداً باز کنید.

با وی اندروید همیشه بروز باشید

 

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.