خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود The Walking Dead: Michonne Full 1.13| بازی مردگان متحرک: میشاون اندروید +دیتا

برای اولین بار در ایران

پیشنهاد ویژه برای دانلود

بازی به صورت آفلاین می باشد

دانلودآخرین نسخه بازی مردگان متحرکThe Walking Dead

The Walking Dead: Michonne – مردگان متحرک: میشاون بازی فوق العاده زیبا و محبوب مردگان متحرک از Telltale Gamesکه از روی سریال همین بازی ساخته شده است برای اندرویدطراحی شده است که با قیمت 4.99 دلار در پلی استور عرضه شده ، وی اندروید مثل همیشه پیش قدم شده و آپدیت اش را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دریافت رایگان حضور شما دوستداران بازی های ماجراجویی و اکشن با گیم پلی خاص معرفی کنیم.


 وقایع بازی The Walking Dead: Michonne

وقایع بازی The Walking Dead: Michonne نحوه جدایی شخصیت میشون از گروه محبوب خود و چگونگی بازگشت به آن ها را به بازیکنان نشان می دهد! این نسخه هم مانند نسخه های قبلی خود با اقتباس از فیلم این بازی به صورت  واقعی طراحی شده است و مطمئنا افراد دوستدار بازی های این سبک را به وجدخواهد می آورد! این نسخه از بازی همه فصل ها را شامل می شود ؛ ناگفته نماند که تل‌تیل (سازنده بازی) اعلام کرده این بازی قرار است تمام بازی‌های منتشرشده از مجموعه The Walking Dead را به یکدیگر ارتباط دهد! شما قادرید نسخه کامل بازی را با یک کلیک به همراه دیتا از سرورهای پرسرعتوی اندروید دریافت کنید، امکان دانلود رایگان فصل های بعدی در نسخه ما فراهم است و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای می توانید تمام بازی را پیش ببرید و از ان لذت ببرید!

دانلودآخرین نسخه بازی مردگان متحرکThe Walking Dead

سازنده بازی توضیحات اضافی و خاصی را در مورد این بازی  منتشر نکرده است. وقایع بازی The Walking Dead: Michonne بین قسمت های ۱۲۶ تا ۱۳۹ کتاب های کامیک این مجموعهصورت گرفته است. گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج و عالی، کنترلرهای لمسی عالی، طراحی منحصر به فرد و از همه مهم تر داستان خارق العاده ی بازی را از نقاط قوت این بازی می توان ذکر کرد. این بازی، گیم های بی نظیر و محبوبی را در کارنامه خودش ثبت کرده است. نسخه ی آدرنو بازی برروی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شد ؛ نسخه های مالی، پاور وی آر و تگرا نیز توسط شما کاربران گرامی تست شود و برای اطمینان دیگر کاربرانی که قصد دانلود دارند، نتیجه را در نظرات اعلام کنید.

دانلودآخرین نسخه بازی مردگان متحرکThe Walking Dead

راهنمای نصب :

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی زیر را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید مرحله ی دوم : فایل دیتا را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ پوشه ی com.telltalegames.walkingdeadm100 را در مسیر android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.