خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلودجدیدترین نسخه بازی جنگ اژدرها-War Dragons 4.16.0+gn برای اندروید

دانلودجدیدترین نسخه بازی جنگ اژدرها-War Dragons 4.16.0+gn برای اندروید War-Dragons-4.16.0+gn

5 / 4.50
[ 4 رای ]

دانلودجدیدترین نسخه بازی جنگ اژدرها-War Dragons 4.16.0+gn برای اندروید

یک بازی در سبک اکشن و استراتژیک

پیشنهاد ویژه برای دانلود

دانلودجدیدترین نسخه بازی جنگ اژدرها

War Dragons – جنگ اژدرها (جنگ اژدهایان) بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – استراتژیک از شرکت Pocket Gems برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت این بازی محبوب همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده وبرای دریافت شما از وی اندرویدآماده شده است.


یک بازی در سبک اکشن و استراتژیک

در بازی War Dragons شما به عنوان یک مبارز، فرماندهی ارتشی از اژدها ها را بر بر عهده خواید گرفت که بیش از 100 اژدهای خاص با مهارت های منحصر به فرد در بازی زیر نظر شما قرار خواهند گرفت که هر کدام قدرت های جادویی  و خاص خود را دارند و می توانید از این قدرت ها در نبردهای خود استفاده کنید. شما در بازی با سه گروه شکارچی، جنگجو و جادوگر سر و کار دراید که امکان باز کردن آن ها با پولی که به دست می آورید امکان پذیرمی شود، شما باید قدرت و برتری خود را در میدان نبرد اثبات کنید.همچنین شما میتوانید با تشکیل گروه و اتحاد با دوستان دیگر از سراسر جهان و با همکاری هم دشمنان را از بین ببرید! امکان نبرد تک به تک با کاربران انلاین سراسر جهان نیز برای شما مهیا شده است.

موتور قدرتمند Mantis

شما می توانید در حین نبرد از چت بازی استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اژدها هستید بدون شک War Dragons با موتور قدرتمند Mantis نظرتان را جلب خود خواهد کرد.

دانلودجدیدترین نسخه بازی جنگ اژدرها

راهنمای نصب :

توجه : بازی War Dragons اینترنتی و آنلاین است (+ هک نمیشود – مود ندارد) و به فی-لت-رشکن نیاز دارد .

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.