خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9 اندروید بالینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9 اندروید بالینک مستقیم Hamta v1.6.9

5 / 4.00
[ 2 رای ]

دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9 اندروید

نسخه اصلی و رسمی برنامه
سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی | طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)

دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9

Hamta طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) با هدف جلوگیری از فعالیت گوشی های تلفن همراه که از طریق قاچاق به کشور وارد می شوند اجرا شده و نرم افزار همتا جهت سهولت انجام کلیه امور مربوط به این طرح برای کاربران تلفن همراه ایجاد شده است.طرح ثبت تجهیزات دارای سیم کارت با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای تلفن همراه، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گمرک ج.ا.ا به اجرا گذاشته می شود.


دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9

با استفاده از این نرم افزار اندروید می توان هر تلفن همراه را در شبکه مخابراتی ردیابی کرد. ردیابی بر مبنای IMEI با نواقصی همراه است که به این منظور، از ترکیب این شناسه و یک کد منحصر به فرد دیگر برای تشکیل یک زوج یکتا، بهره گرفته می شود.عده ای با استفاده از ماهیت قابل جعل و تغییر IMEI گوشی های قاچاق به IMEI یک گوشی مجاز وارداتی، اقدام به فروش کالای قاچاق می کردند. کپی کردن کد IMEI به یک پدیده عادی تبدیل شده بود. در نتیجه ی این اقدام امکان پیگیری گوشی مسروقه هم از بین می رفت. این طرح جهت اصلاحات کلی تعلیق شد.

امکانات فعلی نرم افزار همتا:

– استعلام اصالت دستگاه است. پیش از خرید تلفن همراه، کاربر می تواند با استعلام شناسه ۱۵ رقمی (IMEI) دستگاه مد نظر خود، از وضعیت دستگاه از نظر قانونی بودن یا نبودن آن آگاه شود و از خرید خود اطمینان حاصل کند.
– فعال سازی تلفن همراه
– انتقال مالکیت

فعالسازی شماره همراه با IMEI

خریدار تلفن همراه، برای فعالسازی تجهیز خود، بایستی شماره IMEI، کد فعالسازی و شماره تلفن همراه خود را از طریق یکی از درگاه های ارتباطی (USSD ،Web، پیامک و …) به سامانه همتا ارسال نماید. سامانه همتا در صورت تطابق IMEI و کد فعالسازی ارسال شده، تجهیز مورد نظر را برای شماره تلفن خریدار فعال نموده و اطلاعات IMEI و شماره سیمکارت خریدار را برای ارائه خدمات مخابراتی به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اپراتورهای تلفن همراه می رساند. پس از فعالسازی دستگاه، با مراجعه به یکی از درگاه های سامانه همتا می توانید از خدماتی نظیر مشاهده اطلاعات تجهیزات فعال سیم کارت خود، اعلام سرقت، مشاهده تاریخچه تجهیز و … بهره مند شوید.

دانلود اپلیکیشن همتا رجیستری تلفن همراهHamta 1.6.9

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.