خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید|وی اندروید

دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید|وی اندروید 1.22

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید

دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید از سایت وی اندروید با لینک دانلود مستقیم و با فرمت اندروید برای شما آماده میباشد .برای دانلود این بازی استراتژیک و کم حجم به ادامه مطلب بروید.

دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید

War Troops – سربازان جنگ یک بازی ساده و کم حجم با گرافیک و طراحی های ساده است که در سبک بازی های استراتژیکی تولید و به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است.شما باید از سنگر خود علیه دشمنان محافظت کنید.War Troops – سربازان جنگ کاملاً انفرادی و به صورت آفلاین می باشد و دشمنان شما هوش های مصنوعی هستند. شما از یک سمت تصویر یعنی سمت چپ، نیروهای خود را یکی پس از دیگری باید به سمت خط مقدم بفرستید. در هر مرحله از بازی چندین خندق و سنگر وجود دارد و زمانی که نیروهای شما اعزام شوند به این سنگرها رفته و به سمت دشمنان شلیک می کنند. آن ها تنها زمانی سنگر را رها کرده و به جلو پیشروی می کنند که شما دستور دهید.چالش اصلی این است که با توجه به زمان و منابع در اختیار داشته بهترین تصمیمات را بگیرید. در بخش مدیریتی بازی می توانید قبل از اینکه مراحل جدید را آغاز کنید دسته کارت های نیروهای خود را مدیریت کنید و نیروهایی که لازم دارید را در گروه نظامی خود قرار دهید. شما از همین بخش همچنین می توانید نیروهای مختلف را تا چندین سطح بالاتر ارتقاء داده و قدرت و توانایی های آنان را چندین برابر کنید.

برای دانلود بازی ماجراجویی جنگل۲ برای اندروید کلیک کنید.

تغییرات نسخه ی v1.22 :

* اضافه شدن لوکیشن جدید
* اضافه شدن ۷۰ مرحله جدید
* اضافه شدن ۴۰ مرحله چالش برانگیز (Boss) با ۴ رئیس جدید
* بهبود سیستم رنکینگ
* اضافه شدن دشمنان جدید
* صداگذاری های جدید و بهبود گرافیک بازی

دانلود بازی war troops_سربازان جنگ برای اندروید

این بازی استراتژیک از مرز ۱ میلیون دانلود عبور کرده و تا به امروز توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ را نیز به دست بیاورد.و شما میتوانید اکنون این بازی جذاب را از سایت وی اندروید با لینک مستقیم نسخه اصلیwar troops_سربازان جنگ را دریافت نمایید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.