خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود نسخه جدید بازی جنگ اژدها War Dragons v4.61.1+gn اندروید

دانلود نسخه جدید بازی جنگ اژدها War Dragons v4.61.1+gn اندروید War Dragons v4.61.1+gn

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود نسخه جدید بازی جنگ اژدها War Dragons v4.61.1+gn اندروید

بازی به صورت آنلاین می باشد

دانلود نسخه جدید بازی جنگ اژدها War Dragons v4.61.1+gn

War Dragons – جنگ اژدرها  بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن ،استراتژیک از استودیوی بازی سازی Pocket Gems برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. این بازی دارای گرافیک سه‌بعدی خیره‌کننده است که در آن شما کنترل ارتش نهایی اژدهاها را بر عهده دارید. به یک تیم ملحق شوید به صورت زنده به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید حمله کنند و حمله دشمنان را دفع نمایید.


دانلود نسخه جدید بازی جنگ اژدها War Dragons v4.61.1+gn

این بازی دارای بیش از یکصد اژدهای منحصربه‌فرد می‌باشد که هریک دارای سبک حمله، توانایی‌های طلسم و کلاس‌های مختلف هستند. نژادهای اژدهاهای خود را ترکیب کنید تا حتی ارتش قدرتمندتری را ایجاد نمایید. اژدهایان بازی به سه گروه شکارچی، جنگجو و جادوگر تقسیم میشوند که امکان باز کردن ان ها با پولی که به دست می اورید امکان پذیر است،قلعه جزیره خود را با استراتژی بچینید و ترکیب بهینه رعد و برق، منجنیق و برج‌های کماندارها را استفاده کنید تا به بهترین نحو از پایگاه خود در برابر حملات دشمن دفاع نمایید.

امتیاز بازی War Dragons در گوگل پلی

بازی War Dragons تا به امروز حدود ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را کسب کند.

توجه!!!! بازی War Dragons توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است و برای بازی کردن همیشه به اتصال اینترنت نیاز است و البته به دلیل مسدود بودن سرورهای بازی نیاز به VPN ف.ی.ل.ت.ی.ر.ش.ک.ن دارید. بازی دیتای یکپارچه ای ندارد اما از داخل بازی به مرور زمان و کم کم دیتا و فایل های مورد نیاز با سرعتی بالا دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی V4.61.1+gn:

– ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع ده ها باگ بازی

توضیحات انگلیسی بازی

War Dragons is a visually stunning 3D real-time strategy game that puts you in control of the ultimate dragon army. Join a guild, help your teammates launch attacks, and hold off enemy raids in true real-time fashion.

همچنین میتوانید نسخه قبلی این بازی(جنگ اژدها) زیبا از این لینک ردیافت کنید.

با وی اندروید همیشه به روز باشید و جدیدترین بازی و نرم افزار اندروید را از ما بخواهید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.