خرید بک لینک خرید هاست ارزان
آنچه باید راجع به شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانیم

آنچه باید راجع به شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانیم

5 / 0
[ 0 رای ]

آنچه باید راجع به شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانیم

این روز ها از تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی زندگی افراد جامعه نمی توان گذشت و این تاثیر بر روی تمام سنین از نوجوانان و جوانان گرفته تا افراد مسن تر مشهود می باشد.

اما تعریف شبکه اجتماعی چیست؟

شبکه های اجتماعی دارای تعاریف مختلفی می باشند اما اگر بتوان یک شبکه اجتماعی را به یک گراف متناسب کرد ساده ترین تعریفی که می توان برای ان بیان کرد عبارت است از مجموعه از ارتباطات میان گره های مختلف که انها را یکدیگر مرتبط می کند.

دانلود اینستاگرام

شبکه های اجتماعی

اما در رابطه با تاریخچه شبکه های اجتماعی می توان گفت که این شبکه ها از دیر باز وجود داشتند چه زمانی که انسان ها در غار ها بر روی سنگ ها نقاشی می کردند و بعد ها ارتباط با دود و بعد از ان پخش تراکت و یا چسباندن نوشته به دیوار ها. اما اکنون به طور کل سبک شبکه های اجتماعی متفاوت شده است و همچنین میزان استفاده و کاربرد انها نیز تغییر پیدا کرده است. در سال های اخیر با ورود شبکه های اجتماعی به دنیای دیجیتال و همه گیر شدن ان نحوه استفاده و دلایل استفاده از این شبکه ها نیز به شدت تغییر پیدا کرده است. در گذشته شبکه های اجتماعی برای اعلام خبری مهم و یا ارتباطات اساسی استفاده می شد اما اصلی ترین استفاده شبکه های اجتماعی امروزه در سرگرم شدن خلاصه می شود.

در این نوشته ما قصد داریم کاربران را با ابتدایی ترین ترفند های استفاده از برنامه اینستاگرام اشنا بکنیم پس اگر شما حتی یک دفعه از این شبکه استفاده کرده باشید به احتمال بسیار زیاد با تمامی این ترفند ها کاملا اشنایی دارید. دلیل انتخاب این نرم افزار این است که دانلود اینستاگرام را می توان محبوب ترین و پر کاربر ترین شبکه اجتماعی در ایران دانست.

اینستاگرام ٬ محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران

در ابتدا از نحوه ثبت نام در این شبکه اجتماعی صحبت می کنیم. اولین ابزاری که شما احتیاج دارید دانلود برنامه اینستاگرام می باشد البته اگر قصد داشته باشید تا همیشه از این شبکه اجتماعی استفاده کنید و یا در ان خودتان نیز فعالیت داشته باشید(تنها از درون اپلیکیشن این برنامه امکان بارگذاری عکس و ویدئو وجود دارد) دانلود ان لازم است در غیر این صورت می توانید از سایت اصلی اینستاگرام استفاده کنید. برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی شما نیاز به که Username می باشید که قبلا کسی از ان استفاده نکرده باشد(پیشنهاد می شود از نام و نام خانوادگی خود استفاده کنید)٬ نیاز به یک شماره تماس موبایل و یا ایمیل شخصی و همچنین وارد کردن پسورد خواهید داشت.

خب با وارد کردن این اطلاعات به راحتی می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. ورود شماره تماس و ایمیل برای بازگردانی و حفظ امنیت اکانت شما الزامی می باشد و در زمانی که به عنوان مثال شما پسورد خودتان را فراموش کرده باشید می توانید می توانید پسورد خود را برای بازگشتن به اکانت اینستاگرام خود بازیابی کنید.

دانلود اینستاگرام جدید

نحوه نصب اینستاگرام

در اینستاگرام شما می توانید دوستان خود را دنبال کنید و عکس ها و ویدئو های انها را دنبال کنید٬ اکانت هایی با موضوع های خبری٬ انگیزشی٬ ورزشی و … را دنبال کنید و از اخرین اخبار مربوط به علایق خود با خبر شوید و یا با دنبال کردن افراد دیگر با انها ارتباط برقرار کنید و به دایره ارتباطات خود ادم های جدید اضافه کنید.

به عنوان مثال شما می توانید با داشتن Username دوستان و اشنایان خود٬ انها را در Instagram جستجو کنید انها را پیدا کنید و به اصطلاخ انها را Follow کنید. عمل Follow در اینستاگرام به معنی دنبال کردن می باشد یعنی هر عکس و ویدئو که انها در این شبکه به اشتراک بگذارند را شما با ورود به اکانت اینستاگرام خود و در صفحه Home می توانید مشاهده کنید البته این به شرطی است که انها Follow کردن شما را بپذیرند و برای مشاهده Post های انها ابتدا باید منتظر شوید تا انها شما را به عنوان Follower خود بپذیرند. در این شرایط انها نیز به شما Follow Back می دهند و این به این معناست که انها نیز قصد دنبال کردن شما را دارند و می خواهند پست های شما را دنبال کنید و شما می توایند Follow Back انها را بپذیرید و یا رد کنید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید

شما می توانید بعد از نصب و دانلود اینستاگرام و سپس Follow کردن پیج های مختلف پست های انها را مشاهده کنید. یکی از قابلیت هایی که ایسنتاگرام برای کاربران خود فراهم کرده امکان Like کردن و یا Comment گذاشتن برای پست ها می باشد. در صورتی که شما پستی را دیدید می توانید با دو بار کلیک کردن بر روی ان پست ان را لایک کنید و یا با زدن یک بار گزینه لایک در پایین پست ان را لایک کنید که این کار به معنی پسندیدن ان پست برای شما می باشد. دیگر قابلیتی که ایسنتاگرام دارد امکان کامنت گذاری می باشد که شما می توانید با انتخاب گزینه کامنت برای یک پست به خصوص٬ در زیر ان پست یک متن نوشته و از حس و نظر خود راجع به پست صحبت کنید و صاحب پست نیز می تواند جواب شما را در همان جا بدهد.

در پست های بعدی به مراحل پیشرفته تر استفاده از اینستاگرام خواهیم پرداخت. اگر تا به حال از این شبکه اجتماعی استفاده نکرده این می توانید برای دانلود اینستاگرام فارسی به سایت ایزی پی سی مراجعه کنید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.