Shadow Fight 3 Full v1.25.6 – بازی خارق العاده نبرد سایه ها ۳ – شادو فایت ۳ مخصوص اندروید
یک بازی کنسولی فوق العاده زیبا با طراحی عالی و گیم پلی اعتیاداور تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

بازی نبرد سایه ها ۳Shadow Fight 3 – شادو فایت ۳ نسخه سوم از بازی فوق العاده زیبا، محبوب و بی نظیر مبارزه سایه از استودیوی بازی سازی مطرح Nekki برای دستگاه های اندروید است . حضور شما علاقه مندان به بازی های اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! با نصب Shadow Fight 3 برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ عصر جدیدی از مبارزه افسانه ای را تجربه خواهید کرد! در Shadow Fight 2 شما به مبارزه با حریفانی قدر می پرداختید که به صورت سایه بودند اما در Shadow Fight 3 آن سایه ها تبدیل به جنگنده ای خوش هیکل و زیبا شده اند! جنگنده خود را انتخاب کرده و وارد مبارزه هایی نفس گیر شوید و یکی از متفاوت ترین بازیهای اکشن و مبارزه ای اندروید را تجربه کنید! بازی نسبت به حجم کمش عالی طراحی شده و از زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اندروید به شمار می رود ؛ بازی توسط ما برروی سه گوشی مختلف تست شد و خوشبختانه روی همه ان ها بدون مشکل اجرا گردید و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه ان را از دست ندهید! اگر از دوستداران بازیهای اکشن باشید بدون شک بازی خارق العاده Shadow Fight 3 نظرتان را جللب خواهد نمود!

 

در بازی Shadow Fight 3 اندروید ؛ همانطور که گفته شد ، برخلاف نسخه قبلی ، دیگر رنگهای تیره محیط و شخصیت های سایه وجود نخواهد داشت و رنگ بندی خاص در همان اجرای اولیه جذاب خواهد بود و با تماشای شخصیت ها با چهره ها و کاورهای خاص ، این جذابیت چندین برابر خواهد شد پس از انتخاب شخصیت مورد علاقه خود ، نوبت به شخصی سازی زره ​​و سلاح هایی است که نقش مهمی در پیروزی شما در مبارزات دارند ، به طوری که نه تنها این موارد قدرت شما را افزایش می دهد ، بلکه بر نحوه مبارزه شما نیز تأثیر می گذارد! این موضوع شخصی سازی زره ​​و سلاح باعث شده است که هر بازیکن سبک نبرد خاص خود را داشته باشد و بازی حس یکنواختی و تکرار را به شما منتقل نکند. پس از انتخاب شخصیت ، زره و اسلحه و تمایل به شروع یک مبارزه نفس گیر ، گرافیک خیره کننده کنسول بازی Shado Fight 3 شما را شگفت زده خواهد کرد! نرخ فریم پایدار و بافت خوب دو عاملی هستند که گرافیک خیره کننده ای برای بازی ایجاد کرده اند و از نظر گرافیک بازی هیچ ایرادی را نمی پذیرند! همراه با گرافیک عالی و صدای هیجان انگیز ؛ گیم پلی فوق العاده ، که ترکیبی از دو ژانر اکشن و نقش آفرینی است ، همچنین یک بازی عالی را تکمیل می کند که قصد دارد به عنوان بهترین بازی اکشن سال برچسب گذاری شود. شما همچنین بازی را تجربه می کنید و می گویید آیا واقعاً شایسته چنین عنوانی است یا خیر؟!

بازی Shadow Fight 3 اندروید

بازی Shadow Fight 3 این بازی یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ برای اندروید خواهد بود و ویژگی های آن شامل مواردی مانند مبارزه و مبارزه در مکان های مختلف ، امکان نابودی دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری ، سفر به نقاط مختلف جهان برای مبارزه است. با قهرمانان ، داشتن گرافیک HD خیره کننده به همراه صدای عالی و هیجان انگیز ، امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرها ، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی و گیم پلی اعتیادآور اورش ذکر شده است! اکنون می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و اگر می خواهید آن را از سرورهای پرسرعت فارسروید برای دستگاه اندرویدی خود بارگیری کرده و ساعت ها مشغول باشید! به عنوان آخرین مرجع اندروید ؛ بروزرسانی این بازی نیز مانند سایر بازی ها در اسرع وقت منتشر می شود و همیشه نمی توانید آخرین نسخه و به روزرسانی را از این صفحه دریافت کنید.

نکات تکمیلی :

۱ – بازی اینترنتی و انلاین است
۲ – بازی دیتای یکپارچه ندارد اما دیتای مورد نیاز در اجرای اولیه و در حین بازی کردن با خود بازی دریافت می شود
۳ – نسخه های جدید بازی هک نمی شود و بازی مود ندارد و اگر احیانا هک شد مود را به جعبه دانلود اضافه می کنیم [در زمینه مود سوال نفرمایید – تایید نمی شود]