خرید بک لینک خرید هاست ارزان
سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمتی ارزان و باور نکردنی

سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمتی ارزان و باور نکردنی

5 / 5.00
[ 1 رای ]

سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمتی ارزان و باور نکردنی

اگر به بازی ها و رقابت های سخت علاقه دارید، بازی کالاف دیوتی موبایل یک تجربه هیجان انگیز برای شما خواهد بود. در فروشگاه این بازی اکشن و به شدت پر طرفدار می توانید به خرید سی پی که همان ارز درون برنامه‌ ای بازی است بپردازید و با خرید این سکه ها هر چه سریع تر رتبه اکانت خود را ارتقا داده و در تمامی مبارزه ها پیروز شوید. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی اسلحه و تجهیزات خود را تقویت کرده و در بتل بازی قوی ظاهر شوید. برای ورود به بازی کالاف با اکانت مورد نظر خود وارد شوید و برای اکانت خود سی پی کالاف دیوتی خریداری کنید

سی پی کالاف چیست

کالاف دیوتی ورژن موبایل، یک بازی شوتر هیجانی است که با طراحی گرافیکی بالا در سبک بتل رویال و بازی های گروهی ساخته شده است. در این بازی بسیار محبوب که  بین گیمر ها و بازیکنان به شدت رواج یافته شما می بایست برای ادامه بازی و ارتقا سطح بازی خود به دریافت یا خرید سی پی کالاف برای استفاده درون برنامه ای، بپردازید. این بازی هم مانند تمام بازی های هم رده خود دارای فروشگاهی است که برای خرید از این فروشگاه به ارز درون برنامه ای معروف به سی پی کالاف نیاز دارید.

روش دریافت یا خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

شما هرچقدر هم که ماموریت های مختلف بازی را انجام دهید، و یا برای بدست آوردن کارت های ارتقای سلاح و یا شخصیت های قوی تمام چالش ها را انجام دهید، باز هم بدست آوردن سی پی بسیار زمان بر خواهد بود. جهت دریافت یا خرید سی پی کالاف به سه روش می توان اقدام نمود. در ادامه به روش های به دست آوردن سی پی کالاف می پردازیم.

روش اول: بدست آوردن سی پی کالاف رایگان

برای رسیدن به سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل بدون پرداخت هزینه ای در جهت خرید سی پی کالاف، راه و روش هایی وجود دارد، مانند:

  • غارت جعبه دشمن پس از کشتن آن
  • بازیابی و به دست آوردن کارت ها در ابعاد معین
  • فالو کردن و پیگیری شبکه های اجتماعی مرتبط با کالاف دیوتی موبایل
  • شرکت در ماموریت های بتل رویال و برنده شدن در آنها
  • انجام چالش های روزانه و هفتگی و کامل نمودن ماموریت های درون برنامه ای

این موارد برای دریافت سی پی بسیار معمول و رایج است. حال آنکه برخی از افراد حوصله طی نمودن این مسیرهای زیاد را ندارند و نسبت به آنها بی اطلاع هستند. این دسته به پیشرفت سریع اعتقاد دارند و به همین دلیل اقدام به خرید سی پی کالاف می کنند. البته  علاوه بر مطالب بالا باید گفت استفاده از سی پی رایگان کالاف مشکلاتی همچون پایین بودن سرعت دریافت ارز، زمان زیاد انتظار برای به دست آورد سی پی و کم بودن مقدار آن را به همراه دارد. تمامی این موارد دلایلی هستند که معمولا کاربران بازی قید سی پی رایگان را زده و اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت های واسطه ای می کنند.

روش دوم: خرید سی پی کالاف به وسیله وب سایت های واسطه ای

به دلیل تحریم این بازی در کشور ایران، شما می توانید از طریق سایت هایی نظیر آسان جم که نقش واسط را برای خرید سی پی کالاف ایفا می کنند، اقدام به خرید مورد نظر خود نمایید.

روش سوم: خرید سی پی کالاف به طور غیر مستقیم

برای جایگزینی خرید سی پی کالاف به صورت مستقیم، می توانید بتل پس کالاف را خریداری نمایید. با خرید این بتل می توانید پس از انجام هر ماموریتی مقداری سی پی دریافت کنید. برای فعال شدن ماموریت های بتل پس در ابتدای کار می بایست ۸۰۰ سی پی بپردازید که به دلیل دسترسی های مناسب به تجهیزات و ویژگی های پر قدرت، عدد قابل قبولی نیز می باشد. بنابراین بهتر است خرید سی پی کالاف را در رنج قیمت ارزان انجام دهید. همچنین اگر در ماموریت ها به خوبی عمل کنید احتمال دارد در فصل بعد به خرید سی پی کالاف نیازی نداشته باشید.

مزیت هایی که خرید سی پی کالاف دیوتی به همراه دارد

هر مقدار که نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی دارید را می توانید از سایت های معتبر و فعال در زمینه گیم مانند آسان جم خریداری نمایید. این خرید مزیت های عمده ای دارید که شامل این موارد می شود.

  1. اکانت شما برای فروش ارزشمند می شود
  2. از طریق استریم به درآمد می‌ رسید
  3. سلاح خاص دریافت می کنید
  4. اسکین و شخصیت های خاص برای شما فعال می شود
  5. پس از هر سیزن می توانید بتل را خریداری نمایید

خرید سی پی کالاف ارزان

معیار قیمت گذاری برای خرید سی پی در هر وب سایتی ممکن است با سایت های دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل است که نمی توان قیمت ثابتی برای خرید سی پی کالاف به صورت کلی در نظر گرفت. از مهم ترین عناصر موثر بر قیمت خرید سی پی کالاف دیوتی نوسان بازار ارز است. با وجود تمام موانع، شما می توانید با شارژ اکانت خود سایت آسان جم به راحتی خرید سی پی خود را انجام دهید. در این سایت می توانید گروه بندی های مختلفی را برای خرید انواع طیف های قیمتی از ارزانترین تا گرانترین آنها را  برای خرید سی پی بررسی و سپس به آن را خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.