خرید بک لینک خرید هاست ارزان

 دانلود بازی رانندگی تریلی Euro Truck Driver 2018اندروید همراه دیتا + مودبازی


نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی بصورت آفلاین می باشد

بای تست شده و کاملا سالم می باشد

 دانلود بازی رانندگی تریلی

از ویژگی های کلی بازی Euro Truck Driver 2018 می توان به مواردی چون رانندگی در یک نقشه بزرگ و متنوع، موجود بودن کامیون های مختلف از برندهای خاص، چندین حالت مختلف کنترل با امکان انتخاب توسط شما، امکان انتخاب از میان گیربکس دستی با H-Shifter و کلاچی، در دسترس بودن حالت های مختلف بازی مثل تک نفره و چند نفره، سیستم هواشناسی و به طور کلی به ساختار استاندارد وزیبای بازی اشاره کرد.

 دانلود بازی رانندگی تریلی Euro Truck Driver 2018

Euro Truck Driver 2018 نسخه ۲۰۱۸ از بازی معروف و دوست داشتنی “یورو تراک درایور” از استودیوی Ovidiu Pop برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود با پول بی نهایت حضورتان معرفی کنیم در بازی Euro Truck Driver 2018 همانند دیگر بازیهای شبیه ساز کامیون ، شما بر انواع کامیون های اروپایی مدرن سوار می شوید و در مکان های مختلف به رانندگی و پشت سر گذاشتن ماموریت ها می پردازید. یکی دیگر از ویزگی های بارز این بازی امکان بازی به صورت چند نفره (آنلاین) است که بدون شک تجربه بهترین بازی کامیون سواری را برایتان به ارمغان می آورد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.ovilex.eurotruckdriver2018 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

دانلود بازی رانندگی تریلی Euro Truck Driver 2018

 

راهنمای نصب :

دستورالعمل نصب و اجرای بازی : – ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید. – فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.ovilex.eurotruckdriver2018 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید. – در نهایت بازی را اجرا نمایید .

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.