خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی Turboprop Flight Simulator 3D 1.24 برای اندروید|وی اندروید

دانلود بازی Turboprop Flight Simulator 3D 1.24 برای اندروید|وی اندروید 1.24

5 / 5.00
[ 2 رای ]

دانلود بازی Turboprop Flight Simulator 3D 1.24 برای اندروید

دانلود بازی Turboprop Flight Simulator 3D 1.24 برای اندروید از سایت وی اندروید با لینک مستقیم و رایگان برای شما آماده میباشد.برای دانلود این بازی جذاب و جالب به ادامه مطلب بروید.

درباره دانلود بازی Turboprop Flight Simulator 3D 1.24 برای اندروید

Turboprop Flight Simulator 3Dشبیه ساز سه بعدی پرواز با هواپیمای توربوپراپ یک بازی جذاب در سبک بازی های شبیه سازی است که در آن باید سوار بر یک هواپیمای بزرگ از نوع توربوپراپ (موتور توربین دار) شوید و بعد از اینکه کلیت بازی را در مرحله آموزشی یاد گرفتید، به سراغ انجام مأموریت های مختلف بروید. هواپیماهای توربین دار یا Turboprop هواپیماهایی هستند که دارای موتور توربین دار باز در قسمت بیرونی باله های هواپیما هستند. این هواپیماها به خاطر جثه بزرگ و سنگینی که دارند برای مقاصد خاصی از جمله حمل و نقل ماشین آلات سنگین، حمل و نقل بارهای چندین تنی و مقاصد نظامی استفاده می شوند. نوعی از این هواپیماها نیز وجود دارد که کوچک تر، سبک تر و سریع تر است و به آن ها Coastguard یا گارد ساحلی می گویند و قابلیت مانوردهی زیادی دارند. هواپیماهای توربین دار انواع مختلفی دارند و در دسته های گوناگونی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. در بازی Turboprop Flight Simulator 3D قرار است با معروف ترین این مدل ها از جمله Airbus A400M Atlas tactical airlifter, the ATR 42 / ATR 72 regional airliners, VTOL aircraft XV-40 و مواردی دیگر آشنا شده و در نقش خلبان هرکدام از این غول های بزرگ، اقدام به پرواز درآوردن آن ها کنید! درواقع در این بازی چهار دسته اصلی از این هواپیماها از جمله هواپیماهای نظامی، هواپیماهای جنگی و سریع، هواپیماهای مسافربری و باربری و در نهایت هواپیماهای گارد ساحلی و پلیسی وجود دارد که می توانید هر کدام از آن ها را تجربه کنید.

برای دانلود بازی اکشن hero hunters کلیک کنید.

تغییرات نسخه ی v1.24 :

* اضافه شدن لوکیشن های جدید از جمله ۴ جزیره کوچک
* اضافه شدن آیتم Main Island به بخش Free-flight mode
* برطرف سازی باگ ها

بازی Turboprop Flight Simulator 3D بیشتر از ۵ میلیون بار دانلود داشته است و همچنین توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵٫۰ را نیز به دست بیاورد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.