خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی شبیه ساز موتورسواری -Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2اندروید + مود

دانلود بازی شبیه ساز موتورسواری -Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2اندروید + مود Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2

5 / 3.50
[ 2 رای ]

دانلود بازی شبیه ساز موتورسواری -Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

دانلود بازی شبیه ساز موتورسواری

Ultimate Motorcycle Simulator یک بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی – موتورسواری از استودیوی بازی سازی Ultimate Motorcycle Simulator خالق بازیهای محبوب Ultimate Car Driving Simulator و Speed Legends برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دریافت شما از وب سایت وی اندروید آماده شده است.


دانلود بازی شبیه ساز موتورسواری-Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2

با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی شبیه ساز رانندگی با موتورسیکلت با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا، محیطی باز و وسیع برای رانندگی و گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور را تجربه کنید.وجود طیف گسترده ای از موتورسیکلت های مختلف با سرعت و شتاب خاص  که با جمع آوری پول می توانید ان ها را خریداری کرده و رانندگی با ان ها را تجربه کنید.

امکان سفارشی سازی وتغییر رنگ

امکان سفارشی سازی موتورسیکلت ها با افزودن استیکر برروی باک ان ها، تغییر رنگ و … نیز وجود دارد که به اسانی می توانید موتورتان را زیباتر جلوه دهید و آن را مطابق با سلیقه تان زیبا سازید! بر خلاف بازیهای موتور سواری مشابه، در بازی Ultimate Motorcycle Simulator شما قادرید در محیط های شهری، در بیرون از شهر و جاده های خاکی یا در دشت و صحرا به موتور سواری مشغول شوید و مهارت های خود را در موتورسواری نشان دهید! هیچ محدودیتی وجود ندارد، از موتورسواری در محیط های مختلف که در طراحی آن ها کوچکترین جزئیات نیز رعایت شده است لذت ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای موتورسواری هستید بدون شک Ultimate Motorcycle Simulator از همه نظر، نظرتان را جلب میکند.همچنین می توانید بازی مهیج دوچرخه سواری کوهستان را از این لینک دریافت کنید

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.