خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2 با لینک مستقیم

دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2 با لینک مستقیم Subway Surfers v1.96.2

5 / 4.28
[ 18 رای ]

دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2 با لینک مسقیم

دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2

 

اگر از علاقه مندان به بازی سبک فرار محبوب Subway Surfers 1.85.0 هستید ورژن جدید را که در ادامه سفر های دور جهانی اش اکنون به نیویورک رسیده است را از دست ندهید. داستان بازی در رابطه با گروهی از کاراکترهای بازی گوشی است که در خطوط راه آهن در حال فرار از دست پلیسی هستند که قصد دستگیری آنها را دارد و شما باید به آنها کمک کنید تا بیشترین حد ممکن از دست پلیس و البته موانعی که پیش روی شان قرار دارد فرار کنند . فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید


دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2

پسری که به همراه دوستانش در تلاش برای فرار از دست ماموران است و این شمایید که باید کمک کنید و در مسیر ریل مترو آن ها را فراری دهید ! اما شما راه دشواری را در پیش دارید و به موانع زیادی مانند قطارها در راه برخواهید خورد.همچنین برای شما در مسیر سکه هایی وجود دارد که با گرفتن آنها میتوانید راه را برای خود آسان تر کنید و به خرید آپگرید های مختلف بپردازید و امتیاز خود را افزایش دهید.این یازی شامل مراحل بسیار جذاب و مهیجی است و گرافیک و گیم پلی آن حس بسیار خوبی را در حین بازی به شما می دهد.این نسخه از بازی در شهر لندن است و ما به کسانی که به دنبال هیجان در اندروید اند این بازی را حتما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

– وجود دستاوردهای مختلف در مسیر بازی و افزایش هیجان بازی

– انجام حرکات زیبای آکروبیتیک توسط شخصیت بازی یعنی جک

– امکان آزاد کردن شخصیت های جدید در بازی

– قابلیت بازی به صورت آنلاین با دوستان

– گرافیک اچ دی (HD) بالا و رنگارنگ با گیرایی بالا

*دانلود بازی فرار محبوب Subway Surfers 1.96.2

 

راهنمای نصب :

لینکهای دانلود قرار گرفته در این صفحه، به صورت مستقیم میباشند. تمامی فایلها قبل از انتشار تست شده اند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود. برای دانلود سریعتر و راحت تر، توصیه میکنیم از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید. اگر برای دانلود کردن فایلی با مشکل مواجه شدید، از قسمت گزارش خطا، ما را باخبر سازید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.