خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

5 / 4.71
[ 7 رای ]

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر نسخه کاملا آپدیت شده بازی Fortnite تا تاریخ ششم آگوست ۲۰۱۹ تحت عنوان فصل دهم (سیزن اکس) منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۹ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

بازیکن نقش فرمانده، در این ساختمان‌ها و مقرهای فرماندهی حضور دارد که در مواقع ضروری از موقعیت خود خارج شده و برای بازماندگان و یاران خود آذوقه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کند. فرمانده و یارانش به دنبال راهی برای گسترش قلمرو سپر ضد طوفان و یافتن راهی برای بازگرداندن کره زمین به حالت اولیه هستند.

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر دانلود بازی Fortnite در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی مطرح Epic Games که همه آن را به واسطه سری بازی‌های Gears of War می‌شناسیم، تولید و عرضه شد. در ابتدای عرضه، این بازی فقط از حالت Survive بهره می‌برد، اما در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ حالت پرطرفدار Battle Royal به این بازی افزوده و سبب شد تعداد پلیرهای آن در سراسر جهان به بیش از ۷ میلیون نفر افزایش یاید.

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

در نهایت باید گفت به هیچ‌وجه نمی‌توان Fortnite Battle Royale را بازی بدی دانست. بازی نسبت به بتل گراند که البته تنها رقیب جدی Fortnite است، سریع‌تر و شادتر بوده ولی این نکته که بازی بخش عمده‌ای از عناصر مهم خود را از عنوان بتل گراند الهام گرفته است، امتیازی منفی محسوب می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز:

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Season برای کامپیوتر

CPU: Core i3 2.4 Ghz
CPU SPEED: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7/8/10 64-bit
VIDEO CARD: Intel HD 4000

دانلود بازی Fortnite

سیستم پیشنهادی:

Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU
۲ GB VRAM
Core i5 2.8 Ghz
۸ GB RAM
Windows 7/8/10 64-bit

دانلود بازی Fortnite

دوستان گیمر عزیز برای دانلود بازی کانتر بر روی کانتر کلیک کنید.

برای دانلود و مشاهده آموزش نصب تصویری بازی Fortnite لطفا اینجا را کلیک کنید

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.