خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای
کامپیوتر

دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای کامپیوتر

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای
کامپیوتر

 

بازی Hextech Mayhem یک تجربه ساده و کوتاه می‌تواند باشد که در کنار آثار مهم این ماه می‌توانید تجربه کنید. شما شخصیت دونده‌ای را خواهید دید که با ریتم خاصی حرکت کرده و واکنش‌های انفجاری از خود نشان می‌دهد. بازی خشونت چندان زیادی ندارد و شما نقش زیگر را خواهید داشت که متخصص مواد انفجاری است و می‌تواند ماموریت‌های خاص و مهمی در محله‌های پیلتور داشته باشد. شما باید در برابر موانع بهترین عملکرد خود را نشان داده و دشمنان خود را خلع سلاح کنید. می‌توانید در برابر دشمنان خود از یکسری ابزارهای مهم استفاده کرده و به حداکثر مهارت‌های خود دست پیدا کنید.

Hextech Mayhem A League of Legends Story v1.22 PC-Razor1911

دانلود-بازی-Hextech-Mayhem

می‌توانید بزر‌گ‌ترین بمبی که می‌توانید را ساخته و لحظات سرگرم کننده‌ای را در بازی تجربه کنید. بازی سیستم امتیازی بسیار خوبی هم دارد و وظیفه شما این خواهد بود که از دست پلیس قرار کرده و به آن‌ها نشان دهید که واقعا به دنبال چه چیزی در این جهان هستید. بازی گرافیک ساده‌ای دارد و همراه با موسیقی هیجان انگیز دنبال می‌شود. نباید اجازه دهید که هیچ فیوزی در این جهان روشن بماند و مکانیسم عجیب و غریب بازی را به انتها برسانید. همه چیز به بهترین شکل ممکن ادامه پیدا می‌کند و این شما هستید که می‌توانید چند ساعت کوتاه با آن سرگرم شده و دست‌تان را برای انجام ماموریت‌های بعدی تند کنید.

info

In this fast-paced rhythm runner, every action has an explosive reaction and no amount of mayhem is too much. Take on the role of yordle and Hexplosives expert Ziggs as you rampage through the neighborhoods of Piltover.

Bomb, bounce, and bop to the beat of the music to avoid obstacles, disarm enemies, and light fuses to achieve maximum chaos. Cause musical mayhem while outrunning no-fun-allowed Heimerdinger in your quest to build the greatest bomb the world has ever seen!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i3-4130

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 650 or Radeon HD 7770 (2 GB VRAM required)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: AMD Phenom II X4 965

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Radeon Vega 8

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه Razor1911:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

۲) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

رمز فایل: www.downloadha.com
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.