خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی Elite SWAT – counter terrorist game 210  برای اندروید

دانلود بازی Elite SWAT – counter terrorist game 210 برای اندروید Elite Killer SWAT v210

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی Elite SWAT – counter terrorist game 210 برای اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

دانلود بازی Elite SWAT - counter terrorist game 210

Elite Killer: SWAT نیروهای ویژه پلیس – عملیات ضد تروریستی– نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شوتر اول شخص و مهیج و گیم پلی اکشن می باشد که استودیوی بازیسازی JOYNOWSTUDIO وبه صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است وجدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار گرفته.


دانلود بازی Elite SWAT – counter terrorist game 210

ماموریت شما  در بازی Elite SWAT – counter terrorist game از این قرار است که تروریست ها نقشه یک حمله تروریستی بزرگ به کشور شما را کشیده اند ؛ نیروهای ویژه پلیس از این موضوع مطلع می شوند و حالا قرار است یک عملیات ضد تروریستی بزرگ انجام شود! شما به عنوان یکی از بهترین نیروهای ویژه پلیس که مهارت زیادی هم در تیراندازی دارید به این عملیات فرا خوانده می شوید، با توجه به اطلاعاتی که از تروریست ها به دست آمده اکثر آن ها جزء سربازان کارکشته و بازنشسته قدیمی هستند ؛ از این رو بیشتر آن ها آدم های حرفه ای و آموزش دیده ای هستند که می توانند از پس شرایط مختلف جنگی بر آیند ؛ آنها از طریق معامله گران غیرقانونی اسلحه به سلاح هایی قدرتمند دست پیدا کرده اند و حتی گروهی از مردم شهر را به گروگان گرفته اند، ماموریت شما فقط یک ماموریت ضد تروریستی نیست ؛ یک ماموریت نجات هم هست که باید هم وطنان تان را نجات دهید.

توضیحات انگلیسی بازی

Aim and Shoot! Leave no squad mate behind in this action oriented first person shooter game! Elite Killer is the #1 realistic 3D FPS game available on Google Play.
You are a well trained elite member of special weapons and tactics teams. Equipped with sub-machine guns, sniper rifles and stun grenades, you will navigate secret missions across the globe to eradicate the evil syndicate that stands in the way of a peaceful world. It is time to load out your firearms and get your 5 star FPS fix! Let the bullets fly now!

 

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.