خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی لیگ افسانه ها اندروید

بازی League of Legends بازی لیگ افسانه ها اندروید لیگ اف لجندز یک بازی استراتژیک جذاب است که اکنون نسخه موبایل آن توسط استودیوی Riot Games عرضه شده است. در این بازی با کنترل های روان و بازی های سریع می توانید با دوستانتان هم تیم شوید، قهرمان خود را قفل کنید و بازی های بزرگ انجام دهید. هر بازی فرصتی برای به دست آوردن مهارت های مختلف است. شما می توانید با دوستان خود تیمی را تشکیل دهید و به صورت دو نفره، سه نفره و پنج نفره کامل رقابت کنید. با یک شمشیر غول پیکر در مسابقات شرکت کنید، دشمنان را در مسیر خود با یک پیکان یخی که روی نقشه قرار دارد منجمد کنید یا حریفان خود را با طلسم مسحورکننده فریب دهید. این یکی از اولین بازی های بزرگ رایگان و یکی از اولین عرضه های بزرگ آنلاین نبرد چند نفره یا MOBA بود. اما با گذشت پنج سال، League of Legends همچنان به عنوان نمونه ای از یک عنوان برتر را برای خود حفظ کرده است.

دانلود بازی لیگ افسانه ها اندروید

سبک بازی لیگ افسانه ها

سبک بازی لیگ افسانه ها این بازی با تنوع شگفت انگیز قهرمانان، سیستم های پیشرفت قابل توجه و بازی تیمی سریع اما شدیداً استراتژیک، احتمالا به راحتی شما را مجذوب خود خواهد کرد و باعث می شود تا شما از رها کردن آن امتناع ورزید. این اعتیاد آور بودن و روحیه رقابتی، همراه با یک رویکرد سخاوتمندانه رایگان برای بازی و به روزرسانی مکرر از توسعه دهنده، یکی از بزرگترین و سرزنده ترین جوامع بازی را در هر مکان ایجاد کرده است. مانند اکثر بازی های در سبک MOBA، جذابیت اصلی بازی League of Legends مسابقات پنج به پنج آن در نقشه اصلی سه خطه است. این نقشه که Summoner’s Rift نامیده می شود، به طرز روشن و رنگارنگی طراحی شده است و یک سبک بازی مشخص ایجاد می کند که به شما امکان می دهد خود را پنهان کرده و دشمنان را غافلگیر کنید. حتی اگر در چند نقشه مشابه با موارد یکسان بازی کنید، اما عمق و استراتژی این بازی آنقدر زیاد در جریان است که هیچ یک از دو مسابقه بازی لیگ افسانه ها هرگز احساس تکراری بودن را برای شما ندارند.

سبک بازی لیگ افسانه ها

تغییرات نسخه جدید بازی لیگ افسانه ها

در تغییرات نسخه جدید بازی لیگ افسانه ها شاهد موارد زیر بودیم:

Patch 2.5 is here! Throughout October and November:

 THREE NEW CHAMPIONS: Tiny evil, hextech inventions, and a sharpshootin’ sheriff—Veigar, Jayce and Caitlyn join Wild Rift
GUILDS: Join a guild and face off against your rivals in Guild vs Guild

 PROVE YOUR WORTH: The Dragonmancer event descend
TWO RIFT HERALDS?: Say hello to Shelly’s friend
MATCHMAKING UPGRADES: Keeping things fair on the Rift

Read more at https://wildrift.leagueoflegends.com

حجم فایل: ۳٫۸ گیگابایت

 نیازمندی نصب: اندروید ۵٫۰ و بالاتر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.