خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

Call of Duty: Mobile v1.0.19 – اپدیت بازی اکشن – بقا مطرح کال آو دیوتی: موبایل (ندای وظیفه: موبایل) اندروید

یک بازی اکشن – تفنگی – بتل رویال فوق العاده زیبا از استودیوی معروف اکتیویژن تقدیم شما

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile – ندای وظیفه: موبایل

جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده است. در بازی Call of Duty: Mobile همانند بازیهای آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت ۵ با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید!

همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها در دنیای بی نظیر Call of Duty غرق شوید!

اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن، تفنگی و علی الخصوص بازیهای کال او دیوتی هستید بدون شک ندای وظیفه با یک ساخت خوب نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد! در کنار همه این صحبت ها، شاید شما از علاقه مندان به بازیهای بتل رویال باشید، بهتر است بگوییم که بهترین و مطرح ترین بازی های سبک بتل رویال سه بازی پابجی موبایل، فورتنایت و کال آو دیوتی موبایل هستند که هرکدام از آن ها بازیکنان خاص خودش را دارد و این شما هستید که باید پس از تست و تجربه آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پس هیچ مقایسه ای در کار نخواهد بود و این شما هستید که بر اساس یک سری علاقه های شخصی از میان گزینه های موجود یکی را انتخاب، نصب و تجربه خواهید کرد اما خوب اینجا صفحه بازی Call of Duty: Mobile است و باید بگوییم به هیچ وجه از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

برخی از ویژگی های بازی اکشن Call of Duty: Mobile اندروید:

  • گرافیک خیره کننده اچ دی دقیقا همانند نسخه کنسولی
  • کنترلرهای لمسی فوق العاده با امکان شخصی سازی توسط بازیکن
  • دارا بودن سیستم گفتگوی نوشتازی و صوتی
  • در دسترس قرار دادن انواع حالت ها و نقشه های مختلف
  • شرکت در نبردهای آنلاین بتل رویال با کاربران سرتاسر دنیا
  • حضور ده ها شخصیت خاص و منحصر به فرد برای تجربه بازی با آن ها
  • بروزرسانی های دقیق و مشخص شده با اضافه شدن ویژگی های خاص
  • دارا بودن میلیون ها بازیکن از سرتاسر جهان و حتی کشور جمهوری اسلامی ایران

 

بازی Call of Duty: Mobile تا به این لحظه +۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را کسب کرده است. شما قادرید جدیدترین نسخه بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت خودتان دریافت کرده و پس از نصب و اجرایش بدون هیچ مشکلی از ان لذت ببرید.

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.activision.callofduty.shooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 

دانلود فایل قابل نصبی

 

 

دیدگاه کاربران ۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
امیرحسین حمادی در چهارشنبه , 19 خرداد 1400 گفته :

سلام خیلی خوب کالاو دیوتی

میثم در جمعه , 25 تیر 1400 گفته :

آیا نسخه مود داره

دانیال در جمعه , 3 دی 1400 گفته :

با سلام
بازی های آنلاین چون به سرور آنلاین وصل هستن امکان مود یا هک اون وجود نداره. اگر هم ساخته بشه یک سرور جدا میگیره و تمام افراد باید نسخه مود را نصب کنن و یا نسخه آفلاین میشه و همه افراد در بازی بات میشن و هیجان نسخه آنلاین رو دیگه نداره
با تشکر

نظرات بسته شده است.