خرید بک لینک خرید هاست ارزان
لوله و اتصالات

لوله و اتصالات

5 / 0
[ 0 رای ]

لوله و اتصالات

خرید لوله و اتصالات تک لایه به خوبی توانسته اند جایگزین فلزات شوند ، به عنوان مثال ، در صنعت لوله کشی ساختمانها و صنایع مختلف که مشکلات ناشی از خوردگی فلزات باعث خسارت عمده شده است ، این خطوط لوله بطور مستقیم یا غیر مستقیم جایگزین تجهیزات فلزی شده اند. لوله های ساخته شده از این نوع مواد دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله ارزان بودن و نصب آسان ، اما این لوله ها دارای معایبی مانند انتقال حرارت محدود یا عدم تحمل فشارهای زیاد و دمای بالا نیز هستند.

لوله و اتصالات آهنی

امروزه نقش خرید لوله و اتصالات آهنی در صنعت ساختمانی، بسیار حائز اهمیت است. لوله ها از نظر اتصالات، جنس و کاربرد به چندین دسته تقسیم می شوند. از انواع لوله های مورد استفاده در صنعت می توان به لوله های فولادی، مسی و پلیمری اشاره کرد. اتصالات هرکدام از این لوله ها متفاوت بوده که در ادامه با ما همراه باشید تا توضیح دهیم.

عایق الاستومری فوم لوله

این نوع از عایق های حرارتی و برودتی الاستومری که به شکل لوله ای می باشند. (عایق لوله ای یا فوم لوله ای) جهت عایق کاری لوله های آب موجود در ساختمان ها، پاساژها، هتل ها و …لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های ۵ لایه مانند؛ سوپر پایپ و نیو پایپ، لوله های سبز و سفید رنگ، لوله های موجود در موتورخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.خرید عایق الاستومری فوم لوله.

خرید شیرآلات برنجی

خرید شیرآلات برنجی از پرمصرف ترین اقلام مورداستفاده در موتورخانه ها است و وظایفی از جمله قطع و وصل جریان، تنظیم جریان و … دارند. شیرآلات با توجه به جنس بدنه، نوع اتصال و کاربردهای آن ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

لوله و اتصالات پلی اتیلن

قبل از تعریف خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن ، باید بدانیم که پلی اتیلن چیست. پلی اتیلن یک پلاستیک پلیمری است که می تواند با ذوب و قالب سازی آن تشکیل شود. پلی اتیلن از پلیمریزاسیون گاز اتیلن بی رنگ (C2H4) بدست می آید.

بارزترین مشخصه پلی اتیلن جرم و چگالی مولکولی آن است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پلی اتیلن قابلیت بازیافت و شکل پذیری مذاب آن است. پلی اتیلن به ویژه در تولید اتصالات و لوله های مختلف پلاستیکی کاربردهای مختلفی دارد. شرکت تاپ لوله برترین شرکت خرید لوله و اتصالات در تهران.

لوله و اتصالات پلیکا

خرید لوله و اتصالات پلیکا یکی از انواع لوله ها و اتصالات است که امروزه بسیار کاربردی است و در سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب و همچنین کابل کشی برق استفاده می شود. در این مقاله ضمن معرفی این لوله ها به انواع آنها نیز می پردازیم و مشخصات این لوله ها را بررسی می کنیم. همچنین می توانید محصولات مربوط به خرید لوله و اتصالات پلیکا را در فروشگاه تاپ لوله در آخر همین مطلب مشاهده کنید.

لوله پنج لایه چیست؟

لوله پنج لایه چیست؟ شاید بتوان خرید لوله و اتصالات پنج لایه را از به روزترین محصولات در صنعت لوله کشی به حساب آورد.

این لوله ها به راحتی اجرا و نصب شده و بدون شکستن خم می شوند .

لوله پنج لایه از کنار هم قرار گرفتن دو لایه پلی اتیلن، دو لایه چسب و یک لایه میانی آلومینیوم ساخته می شوند.

ترکیب شیمیایی پلی اتیلن و لایه فلزی به کار رفته باعث قابلیت های مناسب این لوله ها مانند تحمل دما و فشار بالا می شود و می توان گفت این لوله ها ویژگی ها و مزایای لوله های پلاستیکی و فلزی را با هم دارند.

خرید لوله و اتصالات پوشفیت

خرید لوله و اتصالات پوشفیت یک سیستم فاضلاب ساختمانی است که در آن هر اتصال و لوله در یک یا هر دو طرف دارای یک خروجی است. در سیستم پوش فیت ، یک حلقه آب بندی وجود دارد که می توان آن را با فشار کم به راحتی در پریز یا اتصال بعدی لوله قرار داد. با توجه به این ماهیت (اتصال قطعات به یکدیگر) ، این سیستم پوش فیت (Push-in Fit) نامیده می شود. در واقع تمام کارایی پوش فیت و ماهیت سیستم پوش فیت به همین اورینگ‌ها بستگی دارد. پس توجه به جنس این اورینگ‌ها می‌تواند سلامت لوله‌کشی ساختمان شما را تضمین کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.