خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود Virtual Families 2 1.6.92 – بازی خانواده مجازی ۲ اندروید + مود + دیتا

نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه

بازی تست شده و کاملا سالم می باشد

بازی به صورت آفلاین می باشد

دانلود Virtual Families 2 1.6.92 - بازی خانواده مجازی 2

Virtual Families 2 – خانواده مجازی ۲ بازی محبوب، سرگرم کننده،در سبک بازیهای شبیه ساز از استودیوی بازی سازی Last Day of Work برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان شده است و یکی از محبوبترین بازی های شبیه ساز می باشد.بازی Virtual Families 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ می باشد و با استقبال عالی روبرو شده است.


دانلود Virtual Families 2 1.6.92 – بازی خانواده مجازی ۲

این بازی آن طوری که از اسم بازی نیز مشخص است شما باید کنترل و مدیریت خانواده در در دست بگیرید به طوری که تمام کارهای مختلف که در دنیای واقعی و زندگی روز مره صورت می گیرد را در این بازی شبیه سازی کنید. می توانید یک نفر از بین افراد موجود در بازی را انتخاب کرده و به اودر تشکیل خانواده و انتخاب همسر کمک کنید.آن فرددر پیدا کردن یک شغل مناسب یاری کنید و اورا را تشویق کنید تا در شغل انتخابی موفق شوند و به مدارج بالاتر برسند. خانه آن ها را بزرگتر و به روز تر کنید همچنین میتوانید مواردی همچون پرستار، اتاق موزیک، اتاق بازی و …به فرد انتخابی خود هدیه دهید. برای او حیوان خانگی تهیه کنید و ساعت ها با این بازی زیبا خود را سرگرم کنید.

آموزش نصب واجرای بازی Virtual Families 2 :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ldw.virtualfamilies2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

ویژگی های نسخه مود :

coins (always counting up)
store (all items unlocked)
no ads

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.