خرید بک لینک خرید هاست ارزان
تور دبی از مشهد

تور دبی از مشهد

5 / 0
[ 0 رای ]

 

کشور امارات متحده عربی که شهر دبی در آن قرار دارد، بعد از استقلال از انگلستان از هفت ایالت تشکیل شد و ابوظبی به عنوان پایتخت امارات انتخاب شد. اما در این میان، شهر دبی تبدیل به معروف ترین شهر و پایتخت گردشگری این کشور شد در حالی که پایتخت و بزرگ ترین شهر شیخ نشین این کشور شهر ابوظبی است. هر ساله ایرانیان بسیاری برای دیدن این شهر به امارات سفر می‌کنند. تور دبی از مشهد، شیراز، تهران و بسیاری از شهر ها به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان به این شهر، هر ساله به دبی سفر می‌کنند.

امارات یکی از بزرگ ترین ذخایر نفتی دنیا را در اختیار دارد و جالب این است که تا قبل از سال ۱۹۶۰ میلادی، مسئولین این کشور از این امر با خبر نبوده‌اند! تولید ناخالص سرانه این کشور کوچک در حد ثروتمندترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است و همه این‌ها را امارات مدیون ثروت بیش از اندازه صنعت نفت خود است. شهر دبی ای که امروزه ما می بینیم، شاید بیش از همه چی پیشرفت خود را مدیون سیاست‌های حکومتی قبیله آل مکتوم باشد چرا که در نتیجه سیاست‌های آن ها، شهر دبی تبدیل به یکی از زیباترین شهر های توریستی جهان شد. قبل از مهاجرت این قبلیه به دبی، دبی روستای کوچکی بیش نبود که جز از اهالی محلی این روستا کسی در آن اقامت نداشت. برای سفر به این شهر زیبا و دیدنی، شما می‌توانید تور دبی از مشهد یا هر کلانشهر دیگری از ایران را خریداری کنید و از دیدن این شهر مدرن، لذت ببرید.

 

دبی از جذابیت های گردشگری بسیار زیادی از جمله پارک ها، سواحل، کویر ها و صحرا ها و … برخوردار است.برخی از محبوب ترین سواحل دبی عبارتند از: ساحل ام سقیم، پارک ساحلی الممزار، ساحل باز JBR، ساحل کایت، ساحل بلک پالاس و کلوپ ساحلی رویال آیلند. فهرست شهرهای مقصد جهانی مسترکارت در سال ۲۰۱۹ نشان داد که گردشگران بیش از هر کشور دیگری در دبی هزینه می کنند. این امر به خاطر وجود بازار های بسیار زیاد و متنوع و همچنین هزینه‌های بالای این بازار های لوکس می‌باشد. در سال ۲۰۱۸، این کشور برای چهارمین سال متوالی با هزینه کل ۳۰٫۸۲ میلیارد‍ دلار در صدر فهرست قرار گرفت. میانگین هزینه روزانه گردشگران در این کشور ۵۵۳ دلار بود که رقمی بسیار بالا برای گردشگران محسوب می‌شود. البته نگران نباشید چرا که می‌توانید از سایت معراج گشت آسمان، تور دبی از مشهد یا شهر های دیگر را به ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

دبی دارای مجموعه ای غنی از ساختمان ها و سازه هایی با سبک های مختلف معماری است. بسیاری از تفاسیر مدرن از معماری اسلامی را می توان در اینجا یافت. به دلیل رونق ساخت و ساز و نوآوری های معماری در جهان عرب و در دبی به طور خاص، شرکت های طراحی معماری و مهندسی برتر عربی یا بین المللی در این شهر فعالیت می‌کنند. در نتیجه این رونق معماری، معماری مدرن اسلامی و حتی بین‌المللی به سطح جدیدی از فناوری رسیده است، و نمونه بارز آن، برج خلیفه، بلند ترین برج جهان است. اگر شما هم عاشق معماری های جذاب و مدرن هستید، بی‌شک خرید تور دبی از مشهد یا شهر های دیگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

دبی از لحاظ هنر و فرهنگ هم، تنوع بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان به موسیقی‌، هنر های نمایشی و … را فراهم آورده است. برای مثال، شما با خرید تور دبی از مشهد و سفر به این شهر می‌توانید در مراسمی واقع در اپرای دبی شرکت کنید. اپرای دبی در ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ در مرکز شهر دبی افتتاح شد. این مکان یک مرکز هنرهای نمایشی چند منظوره با ظرفیت ۲۰۰۰ صندلی است که می‌تواند نه تنها نمایش‌های تئاتر، کنسرت‌ها و اپرا، بلکه مراسم عروسی، شام‌های جشن، ضیافت‌ها و کنفرانس‌ها را نیز میزبانی کند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.