خرید بک لینک خرید هاست ارزان
خرید امن شیبا و ارزهای دیگر با اوکی اکسچنج

خرید امن شیبا و ارزهای دیگر با اوکی اکسچنج

5 / 0
[ 0 رای ]

خرید امن شیبا و ارزهای دیگر با اوکی اکسچنج

ارز دیجیتال، بازاری که در مقابل بازار بورس و هر بازار دیگری تازه‌تر و نوپاتر است. اما در همین مدت کم، توانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند. دلیل آن می‌تواند سود بسیار زیاد این بازار باشد. در حال حاضر خرید شیبا، ارز اولیه این بازار می‌تواند یک سرمایه گذاری خوب برای آینده باشد.

چرا باید ارز دیجیتال را خریداری کنیم؟

بازار ارزهای دیجیتال به‌خاطرداشتن ویژگی‌های منحصر به فرد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. تمایز این ارزها با دیگر بازارهای مالی موجود در جهان، غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال است. پول واقعی متمرکز است و بانک‌ها در این سیستم واسطه، قابل‌اعتماد مردم هستند. اما در رمزارزها این گونه نیست و واسطه حذف شده است. نوع مدیریت ارزهای مجازی نسبت به پول واقعی تفاوت دارد.

حجم پول حقیقی همانند دلار همواره در حال افزایش است، زیرا مدام در حال چاپ شدن است و طبق قانون‌های اولیه اقتصاد وقتی حجم یک چیز افزایش پیدا کند، ارزش آن کاهش پیدا می‌کند و همین قاعده دلیل ایجاد تورم در پول‌های حقیقی است. اما با خرید شیبا یا دیگر ارزهای دیجیتال دچار تورم نمی‌شوید. یکی از راه‌های مقابله با کاهش ارزش پول، خرید ترون یا دیگر رمزارزها با پول است. علت این موضوع ثابت بودن مقدار این ارزها است.

در ابتدای تأسیس هر ارزی مشخص می‌کنند که حداکثر تعداد آن ارز چقدر است و هیچ وقت تعداد ارزها از سقفی که برای آن‌ها مشخص شده بیشتر نمی‌شود. ثابت و مشخص‌بودن ارزهای دیجیتال دلیل حفظ ارزش آن‌ها و ضد تورم بودن آن‌ها است. همچنین ارزهای دیجیتال نقد شوندگی بالایی دارند و در لحظه به راحتی آن‌ها را می‌توان معامله و به دیگر ارزها یا واحدهای پول حقیقی تبدیل کرد.

تنوع زیاد ارزهای دیجیتال دست افراد را برای انتخاب توکن باز گذاشته است. هر یک از ارزهای دیجیتال نحوه عملکرد ، ساختار و هدف متفاوتی را دنبال می‌کنند که با توجه به آن‌ها می‌توان آینده آن ارز را پیش بینی کرد.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

ارز دیجیتال شیبا توسط فردی به نام ریوشی ساخته شده است. این ارز از روی دوج‌کوین، الگوبرداری شده است. الگوریتمی که این نوع ارز از آن پیروی می‌کند، ERC20 است. این بدین معناست که شیبا یک توکن مبتنی بر اتریوم است.

خرید شیبا در حال حاضر سود خوبی آید افراد می‌کند، زیرا سرمایه گذاران فعال در حوزه ارز دیجیتال، به چنین توکن‌هایی علاقه نشان می‌دهند و روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. در وب‌سایت شیبااینو، در قسمتی آمده است که نام دیگر شیبا، Dogecoin killer است‌.

نحوه کار شیبا چگونه است؟

یکی از مسائل مهم که در خرید شیبا باید آن را بدانید، این است که شیبا چگونه کار می‌کند. همان‌طور که در بالاتر گفته شد، این ارز دیجیتال، یک توکن مبتنی بر اتریوم است. در نتیجه می‌توان گفت شیبا با اکوسیستم اتریوم، سازگار است.

آن طور که توسعه دهنده بلاک چین گفته است، اتریوم میزبان بسیار خوب برای شیبا است زیرا از قبل ایمن بود. ایمن بودن آن این اجازه را به پروژه می‌دهد که غیر متمرکز بماند. شما می‌توانید این ارز را خریداری کنید و یک آینده پر سود را برای خود بسازید. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که به سراغ صرافی مطمئن بروید. اوکی اکسچنج، یک صرافی مطمئن با خدماتی عالی است.

 

توکن‌های اکو سیستم شیبا

اکو سیستم شیبا شامل سه توکن شیبااینو (shib) و لیش (leash) و بون (bone) می‌شود. شما می‌توانید از این سه توکن و خدمات آن بهره‌مند شوید.

شیبااینو (shib)

در خرید شیبا یکی از توکن‌هایی که در این اکوسیستم وجود دارد، شیبااینو است. در واقع ارز اصلی این پروژه، shib است و در مجموع حدود یک کوادریلیون عرضه شده است. اما توسعه دهنده این ارز، پنجاه درصد آن را به‌خاطر اهداف نقدینگی که داشته است، در unswip قفل کرده است. پنجاه درصد سهم باقی مانده در اختیار ویتالیک بوترین بوده اما او برخی توکن‌ها را فروخته و به صندوق امداد کووید ۱۹ کمک کرده است. این اقدام در واقع به نفع این ارز بود، زیرا با این که برخی از توکن‌ها از بین رفت اما در مقابل قیمت این ارز افزایش یافت.

لیش (leash)

دومین توکن در این سیستم، لیش است که مقدار عرضه آن بسیار کمتر از شیبااینو است. فقط ۱۰۷۶۴۶ از توکن لیش عرضه شد و این در مقابل تریلیون‌ها توکن شیبا اینو، بسیار کمتر است. در واقع اگر بخواهیم درصد بگیریم، لیش کمتر از یک درصد اکوسیستم را به خود اختصاص می‌دهد.

بون (Bone)

این توکن در اکوسیستم شیبا اینو، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در رابطه با آینده این اکوسیستم رأی دهند. به‌نوعی می‌توان این توکن را حکمرانی اکوسیستم شیبا اینو نامید. در مجموع دویست و پنجاه میلیون توکن بون وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نحوه معامله رمزارزها

خرید و معامله ارزهای دیجیتال کار بسیار آسانی است. برای انجام این کار شما نیاز به مراجعه حضوری به هیچ ارگانی ندارید و این کار را می‌توانید در خانه و تنها با اتصال به اینترنت انجام دهید. اولین مرحله برای ورود به این بازار و معامله کوین‌ها، ایجاد یک کیف پول ارزهای دیجیتالی است.

دقت کنید که باید کیف پولی را انتخاب کنید که از ارزهایی که قصد خرید آن را دارید، پشتیبانی کند. برای مثال اگر قصد خرید شیبا و یا خرید ارز ماتیک را دارید، باید کیف پولی بسازید که از این ارزها پشتیبانی کند. پس از ساخت کیف پول می‌توانید از صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید ارز مورد نظر خود بکنید.

 

 

 

تعداد صرافی‌های آنلاین در این سال‌ها بسیار زیاد شده و باید سعی کنید، صرافی را انتخاب کنید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهد. سایت اوکی اکسچنج برای خرید شیبا و دیگر کوین‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این صرافی آنلاین امکان خرید ریالی هر ارزی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اوکی اکسچنج بیشتر از چهارصد نوع ارز را ارائه می‌دهد و علاوه ‌بر آن دارای مشاوره بیست‌وچهارساعته است. از آنجایی که برای ورود به بازار رمزارزها نیاز به تجربه و مهارت دارید، می‌توانید از آموزش‌های این سایت نیز بهره‌مند شوید.

 

 

سخن پایانی

ارز دیجیتال، یکی از بازار‌های پر سود حال حاضر دنیا است. در این بازار، روزانه ارزهای جدیدی پدید می‌آیند که با کمی آینده‌ نگری و خرید آن‌ها می‌توان سود خوبی به جیب زد. خرید شیبا یکی از فعالیت‌های پر سود در آینده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.