خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی-Family’s Game Travel Pack v1.965 Full

دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی-Family’s Game Travel Pack v1.965 Full Family’s Game Travel Pack v1.965 Full

5 / 4.67
[ 3 رای ]

دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی-Family’s Game Travel Pack v1.965 Full

قیمت ۲٫۵ دلار – نسخه خریداری شده و کامل، تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل
پیشنهاد ویژه دانلود

دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی

دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی،اگر بازیهای قدیمی مثل مار و پله، منچ و … را به یاد داشته باشید.خاطراتی از گذشته را ذهنمان تدائی میکند، امروز در این پست قصد داریم  مجموعه ای از این بازیهای خاطره انگیز که با  اسم Family’s Game Travel Pack را خدمت شما معرفی کنیم که امیدوارم مورد توجه شما کاربر عزیز قرار بگیرد.


بازی  Family’s Game Travel Pack بیش از ۴۰ بازی سنتی و چند نفره

در بازی  Family’s Game Travel Pack بیش از ۴۰ بازی سنتی و چند نفره گنجانده شده که برخی از بازی ها را میتوان ۶ نفره بازی کرد. احتمالا با خیلی از آن ها آشنایی قبلی ندارید، فرصتی هست پس کشف کنید! Family’s Game Travel Pack بازی جدید و فوق العاده تحت عنوان “سفر به بازیهای قدیمی خانوادگی” از استودیوی Soft Motion Labs برای اندروید است که با قیمت ۲٫۵ دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه وی اندروید  برای اولین بار در ایران این پکیچ را حضور شما عزیزان معرفی کرده است و پیشنهاد می دهیم این مجموعه  بازی را از دست ندهید.

بازی Family’s Game Travel Pack در دو نسخه رایگان و پولی

بازی Family’s Game Travel Pack در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده که ما برای اولین بار در ایران ان را حضور شما معرفی میکنیم و نسخه خریداری شده و پولی این بازی را در اختیارتان قرار می دهیم نسخه پولی ما کامل است و همه بازیها را شامل می شود .از ویژگی های بازی Family’s Game Travel Pack می توان به مواردی چون دارا بودن یک گرافیکی ساده به سبک قدیمی اشاره نموند ؛ این مجموعه بازی ها شامل بیش از ۴۰ بازی اعم از شطرنج، چکرز، منچ، مار و پله، پاسور، ذهن استاد، دوز، ۴۰ دزد، هاکی هوایی، ریورسی، فال ماهجونگ، سودوکو، مین جمع کن، لودو، حافظه، مربع پوکر، نبرد حیوانات ؛ امکان بازی با ربات، افراد خانواده و آنلاین از سراسر جهان و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد!

توجه : نسخه لایت، نسخه رایگان بازی است که در کنار نسخه پولی [به درخواست شما] برای دانلود عرضه شده است .

دانلودمجموعه بازیهای خانوادگی و نوستالژی

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.