خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی رانندگی در شهر ۲ Dr. Driving 2 1.33 اندروید + مود

دانلود بازی رانندگی در شهر ۲ Dr. Driving 2 1.33 اندروید + مود Dr. Driving 2 v1.33

5 / 2.00
[ 1 رای ]

دانلود بازی رانندگی در شهر ۲ Dr. Driving 2 1.33 اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

بازی تست شده کاملا سالم و بصورت آفلاین می باشد

دانلود بازی رانندگی در شهر 2 Dr. Driving 2 1.33

Dr. Driving 2 – دکتر درایوینگ ۲ (رانندگی در شهر ۲) بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای ماشین سواری و رانندگی از استودیوی بازی سازی SUD Inc برای اندروید است که تا به امروز بیشتر از چندین میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است. این بازی یک دوره جدید گیم پلی شبیه سازی رانندگی را با  سطوح چند مرحله ای چالش برانگیز و چند نفره آنلاین زمان واقعی آغاز می کند.


دانلود بازی رانندگی در شهر ۲ Dr. Driving 2 1.33

در Dr. Driving 2 شما باید به انجام کارهایی مانند پارک کردن خودرو و رانندگی طی شرایط خاص بپردازید و ماموریت هایی که بر عهده شما است را انجام دهید.وارد خیابان های شهر شوید و ببینید چه کسی سریع تر از همه رانندگی می کند.انواع ماموریت های مختلف مثل پارک ماشین بر عهده شما قرار میگیرد که باید ان ها را با سرعتی بالا و البته دقتی زیاد پشت سر بگذارید.گیم پلی و ساخت بازی Dr. Driving 2 بی نظیر است اما جلوه های گرافیکی چشم نوازی در بازی دیده نمی شود که این خود ضعف بزرگی به شمار می آید وعلت آن می تواند این باشد که سازنده بازی  برای کم حجم بودن  زیاد روی گرافیک کار نکرده است.

 

بازی Dr. Driving 2 تا به امروز ده ها میلیون بار دریافت شده و بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی ۴٫۶ از ۵٫۰ را کسب کند! همانطور که از عنوان این صفحه مشخص است، بازی دارای حجمی معادل ۱۹ مگابایت میباشد.Dr. Driving 2 یکی از بزرگترین بازی های شبیه سازی رانندگی در تمام دوران است که برای اندروید عرضه شده است.

با وی اندروید همیشه به روز باشید

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.