خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود  بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 – 2 اندروید + دیتا

دانلود بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 – 2 اندروید + دیتا Lost Horizon v2 1.2.13

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 – 2 اندروید + دیتا

قیمت بازی در گوگل پلی۴٫۹۹دلار

پیشنهاد ویژه برای دانلود

بازی به صورت آفلاین می باشد

دانلود بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 - 2

Lost Horizon 2 – بهشت گمشده ۲ نسخه دوم از بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا “بهشت گمشده” از استودیوی بازیسازی مطرح Animation Arts Creative GmbH برای اندروید است که با قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. 


دانلود بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 – 2

در نسخه اول بازی Lost Horizon ؛ داستانی از سال ۱۹۳۰ را برای گیمرهای خود روایت می کرد که در آن زمان نازی ها با سلاح های سنگین خود به تاخت و تاز می پرداختند و سعی داشتند جهان را به تسخیر خود درآورند. یک سرباز سابق بریتانیا به نام Fenton نقش ماجراجویانه خود را برای روشن کردن بسیاری از حقایق شروع می کرد و شما در نقش فنتون پدوک وارد ماجرایی می شدید که محوریت اصلی آن بر اساس وجود سرزمینی در تبت بود که به واسطه قابلیت های خاص و مافوق زندگی معمول زمینی سال ها نازی های در پی آن بوده اند.بازی از گیم پلی روان و گرافیک خیلی بالایی برخوردار است.

معرفی نسخه دوم بازی بهشت گم شده

در نسخه دوم بازی بهشت گم شده ، ابرقدرت های جهان برای به دست آوردن قدرت با یکدیگر وارد جنگ هایی وحشتناک شده اند و آرامش حهان را از بین برده اند , نبردی آغاز شده است که اتمام آن مشخص نیست. در نقش یک Fenton Paddock می بایست به خانواده خود کمک کنید تا از مرزها خارج شوند و به مناطقی امن برسند! در این راه، اتفاقات تاریک و هولناک گذشته این فرد دوباره در ذهنش پدیدار خواهند شد که شروع کننده یک ماجراجویی طولانی با خطرهای فراوان است. اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Lost Horizon 2 با طراحی و ساخت فوق العاده در کنار داستان بی نظیر، نظرتان را جلب می کند.نسخه پیش رو از بازی، نسخه خریداری شده و کامل بازی است.بازی تست شده و بدون هیچ مشکلی به صورت آفلاین اجرا گردیده است .دانلود بازی ماجراجویی بهشت گمشده Lost Horizon 2 1.2.13 – 2

دستورالعمل نصب واجرای بازی Lost Horizon 2 :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.animationarts.losthorizon2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.