خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی ماجراجویی هری پاتر اندروید Harry Potter: Hogwarts Mystery + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (خرید انرژی رایگان است – Infinite Energy)
تست شده با اجرای بدون مشکل

دانلود بازی ماجراجویی هری پاتر اندروید

 

Harry Potter: Hogwarts Mystery – هری پاتر: اسرار قلعه هاگوارتس یک بازی ماجراجویی وعالی  ازشرکت بازی سازی Jam City, Inc برای سیستم اندروید است که به صورت رایگان و به تازگی در گوگل پلی عرضه شده وبنا به درخواست مکرر کاربران گرامی وب سایت وی اندروید جدیدترین آپدیت این نرم افزار اندروید به همراه مود آماده دانلود  و دریافت شماعرضه گردیده است.


دانلود بازی ماجراجویی هری پاتر اندروید

شمابا نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا  وبازی روان که از روی مجموعه فیلم های هری پاتر ساخته شده است را تجربه کنید! ماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتس دریافت کند برمی گردد ؛ شما یکی از آن افرادی هستید که انتخاب شده اید تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتس شرکت کنید.

ماموریت شما در بازیHarry Potter: Hogwarts Mystery

شما در این  بازی ماموریت دارید که وارد اتاق هایی شوید که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است! وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای سر به مهر شده دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید.

کسب امتیاز عالی از گوگل پلی

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تا امروز چند  میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵٫۰ را کسب نماید!

شما همچنین می توانیددانلودجدیدترین نسخه بازی استراتژی نبرد برای کهکشانBattle for the Galaxy 2.5.1 – اندروید از این لینک دانلود کنید.

با وی اندروید همیشه به روز باشید.

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.