خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی پاندای تایچی کار Taichi Panda 2.52 اندروید + دیتا

دانلود بازی پاندای تایچی کار Taichi Panda 2.52 اندروید + دیتا Taichi Panda v2.52

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود بازی پاندای تایچی کار Taichi Panda 2.52 اندروید + دیتا

بازی تست شده کاملا سالم وبه صورت آنلاین می باشد

 

دانلود بازی پاندای تایچی کار Taichi Panda 2.52

 

Taichi Panda v2.52 یک بازی در سبک نقش آفرینی بسیار زیبا و مهیج که توسط استودیوی بازی سازی Snail Games USA Inc برای اندروید  طراحی و ساخته  شده است.که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دانلود قرار گرفته و جدیدترین نسخه پیش روی شماست. صلح خاطره ای در حال نابودیست، جنگ باعث نابودی سرزمین Avzar شده است و مردم به شدت به دنبال یک قهرمان می گردند. آن ها به قهرمانی برای متحد کردن مردم با یکدیگر، سلحشوری برای محافظت از مردم و رهبری برای فرمانروایی نیاز دارند. آن ها به کسی که شیفته جنگ و مبارزه کردن است نیاز دارند. آخرین فصل بازی هیجانی و ماجراجویانه پاندا تایچی را انجام دهید و به نهایی ترین جنگجوی سرزمین Avzar تبدیل شوید.


معرفی و بررسی بازی Taichi Panda

بازی Taichi Panda یک بازی بسیار عالی و جذاب در سبک رزمی و مبارزه ای نقش آفرینی است که توسط کمپانی بازی سازی Snail Games USA Inc کشور آمریکا برای دستگاه های با سیستم عامل آی او اس و اندروید ساخته و عرضه شده است. داستان بازی Taichi Panda در سرزمین های افسانه ای Ozar که در آن موجوداتی اسرار آمیز وجود دارند اتفاق می افتد.

دانلود بازی پاندای تایچی کار Taichi Panda 2.52

قدرت حقیقی درون شماست، قهرمان خود را آزاد کنید و تا بی نهایت مبارزه کنید! در سطح های منحصر به فرد و مختلف مبارزه کنید. از جادو، مشت و تیغ و انواع سلاح استفاده کنید تا دشمنان را نابود کنید و به فراموشی بسپارید در یک سیستم مبارزه ای سریع و تفریحی. در مهارت های ۶ قهرمان مختلف استاد شوید تا بتوانید دشمنان را نابود کنید و به قهرمان نهایی Avzar تبدیل شوید.

  • گرافیگ جذاب و فانتزی
  • مبارزه با انبوهی از دشمنان به صورت گدوهی
  • امکان ارتقا قهرمانان و قدرتهای آنها
  • امکان تشکیل اتحاد چند نفره
  • یکی از بهترین صداگذاری ها در میان بازی ها
  • دنیای بسیار بزرگ و Open World

راهنمای نصب بازی Taichi Panda:

۱- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
۲- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.snailgameusa.tp موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
۳- بازی را اجرا کنید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.