خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی Off The Road1.2.0 – رانندگی با کامیون در جاده خاکی اندروید + مود + دیتا

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی به صورت آفلاین می باشد

دانلود بازی Off The Road1.2.0 - رانندگی با کامیون در جاده خاکی

Off The Road – OTR Open World Driving یک بازی ماشین سواری فوق العاده زیبا در جاده های خاکی از استودیو بازیسازی DogByte Games برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت بازی به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار گرفته است. بازی Off The Road – OTR Open World Driving تا به این لحظه حدود ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندروید سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵٫۰ را کسب کند.


دانلود بازی Off The Road1.2.0 – رانندگی با کامیون در جاده خاکی

شما کاربر سیستم عامل اندروید می توانید با نصب Off The Road – OTR Open World Driving برروی تبلت و یا گوشی یک بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون در جاده های خاکی با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را تجربه کرده و از گیم پلی روان بازی لذت ببرید. شما باید با انجام ماموریت های مختلف و گوناگون به کسب و جمع آوری پول و امتیاز بپردازید،وبا پول های به دست آمده  کامیون تان را ارتقا دهید و همچنین ظاهرماشینتان را به دلخواه تغییر دهید .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.dogbytegames.offtheroad را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.