خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود لانچر فوق العاده وبی نظیر-Smart Launcher 5 Pro 5

دانلود لانچر فوق العاده وبی نظیر-Smart Launcher 5 Pro 5 Smart Launcher 5 v5

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود لانچر فوق العاده وبی نظیر-Smart Launcher 5 Pro 5

نسخه حرفه ای، کامل و بدون تبلیغات برنامه

پیشنهاد ویژه برای دانلود

دانلودنسخه جدید لانچر فوق العاده زیبا وکم حجم

دانلودنسخه جدید لانچر فوق العاده زیبا وکم حجم

Smart Launcher 5 Pro نسخه پنجم از لانچر فوق العاده زیبا وبی نظیر “اسمارت لانچر” از استودیوی برنامه نویسی Smart Launcher Team برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به خاطر احترام به درخواست مکرر شما جدیدترین آپدیت این اپلیکشین به همراه نسخه حرفه ای و کامل برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است.


Smart Launcher 5 Proساده ،سریع وزیبا

نسخه های اول، دوم و سوم این لانچر قبلا در سایت وی اندروید قرار داده شده بود که  با استقبال عالی شما روبرو گردید. و همانند نسخه های پیشین نسخه ی 5 ام نیز با سه واژه کلیدی ساده، سریع و سبک منتشر شده است. همانطور که می دانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید. شما با نصب اسمارت لانچر 5 می توانید لانچری فوق العاده زیباو با اشغال  بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی را درسیستم عامل اندروید گوشی خود ایجاد کنید. اگر به دنبال زیباترین، سریع ترین و متفاوت ترین لانچر اندروید هستید، دانلود لانچر Smart Launcher 5 Pro را پیشنهاد می کنیم. این برنامه اندرویدی مجموعه ای از قابلیت های جدید و متفاوت در نسخه ام اسمارت لانچر گنجانده شده که مطمئنا شما را راضی خواهد کرد.

محبوبیت اپلیکیشن Smart Launcher 5 Pro

اپلیکیشن Smart Launcher 5 Pro با صدها هزار دریافت و کسب امتیاز عالی 4.4 از 5.0 از محبوب ترین لانچرهای عرضه شده برای اندروید به شمار می رود.که وب سایت وی اندروید این برنامه کم حجم و زیبا رابرای دانلود شما به صورت رایگان و مستقیم از سرور های پر سرعت خود آماده دریافت کرده است.

دانلودنسخه جدید لانچر فوق العاده زیبا وکم حجم Smart Launcher 5 Pro

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.