خرید بک لینک خرید هاست ارزان

تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از شهرهای صنعتی و تجاری مهم در ایران است. این شهر با داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف، به‌عنوان یکی از مراکز اشتغال‌زایی در کشور شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر با گسترش روزافزون صنعت و تجارت در این شهر، فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

در این مقاله، به معرفی جدیدترین فرصت‌های استخدامی کارگر در تبریز پرداخته خواهد شد. بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهند که در بخش‌های مختلف، شرکت‌ها و کارخانجات تبریز به دنبال جذب کارگر ساده و باتجربه هستند تا بتوانند در شرایط رقابتی بازار فعالیت کنند. در این مقاله ضمن بررسی جدیدترین فرصت‌های استخدامی کارگر ساده در تبریز، به بررسی امکان ارسال رزومه به‌صورت رایگان خواهیم پرداخت.

جدیدترین فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز

کارخانه‌ها و شرکت‌های برتر در تبریز، نیاز به جذب و استخدام کارگران ساده، ماهر و نیمه ماهر دارند. ازجمله بخش‌هایی که در تبریز در حال جذب نیروی کار هستند، می‌توان به صنایع فولاد، خودروسازی، ماشین‌آلات، صنایع بهداشتی و صنایع غذایی اشاره کرد. برای مشاهده جدیدترین فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز اینجا را ببینید.

برخی از شرکت‌ها به دنبال کارگران باتجربه درزمینه‌های خاصی مانند جوشکاری، برق صنعتی، مکانیک، الکترونیک و سیستم‌های کنترلی هستند. تاکنون، روند اعلام آگهی استخدام در این بخش‌ها پایدار و دائمی بوده است. در این نوع از مشاغل، به توانایی‌ها و تخصص‌های فردی نیروهای کاری توجه ویژه‌ای می‌شود.

ازاین‌رو، فرصت‌های خوبی برای افراد علاقه‌مند به شغل‌های فنی و تخصصی در تبریز ایجادشده است. همچنین، فرصت‌های متعددی برای استخدام کارگر بسته بندی، انباردار و کارگر خط تولید در تبریز وجود دارد. در ادامه، به معرفی برخی از جدیدترین فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز خواهیم پرداخت.

فرصت استخدام کارگر در چی توز

گروه صنایع غذایی دینا را می‌توان نامی آشنا در حوزه صنایع غذایی در کشور دانست. صنایع غذایی دینا که هم‌اکنون شامل ۱۰ شرکت و زیرمجموعه مختلف است، فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ شروع کرده است. خوب است بدانید که این شرکت اخیرا آگهی استخدام در تبریز را در شغل کارگر انبار منتشر کرده است.

از شرایط استخدامی در چی توز در فرصت شغلی کارگر انبار، می‌توان به داشتن حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط در صنعت کالاهای مصرفی، داشتن کارت پایان خدمت و حداکثر سن ۴۰ سال اشاره کرد. از دیگر فرصت‌های استخدامی چی توز در تبریز می‌توان به آگهی استخدام توزیع‌کننده و ویزیتور اشاره کرد.

آگهی استخدام کارگر تولید در ایپک فارمد

یکی از شرکت‌های فعال در تبریز که در حوزه تولید و واردات مواد شوینده و بهداشتی فعالیت دارد، شرکت ایپک فارمد است. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده است، هم‌اکنون برای واحد خط تولید خود در تبریز نیاز به جذب و استخدام کارگر ساده دارد.

داشتن حداقل ۱ سال سابقه کاری، حداکثر سن ۳۵ سال و داشتن شرایط همکاری به شکل تمام‌وقت، از شرایط استخدامی در ایپک فارمد است. از دیگر نیازمندیهای شغلی این شرکت در تبریز می‌توان به فرصت‌های شغلی انباردار و اپراتور تولید اشاره کرد.

آگهی استخدام کارگر در تبریز: شرکت فولاد آذر

یکی دیگر از شرکت‌هایی که به‌تازگی آگهی استخدامی خود را در شغل کارگر ساده منتشر کرده است، شرکت فولاد نقشینه تبریز آذر است. این شرکت که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تبریز شروع کرده است، در حوزه خرید، فروش و تولید انواع محصولات فولادی فعالیت دارد.

کارجویان خانم می‌توانند رزومه خود را برای فرصت شغلی کارگر خدماتی در این شرکت، ارسال کنند. از شرایط استخدامی موردتوجه کارفرما می‌توان به داشتن سلامت جسمانی، حداکثر سن ۵۰ سال، داشتن کارت بهداشتی معتبر، مهارت در آشپزی و مهارت در پذیرایی اشاره کرد.

آگهی استخدام کارگر فنی در حوزه خودروسازی

شرکت تولیدی محور پارت ایرانیان، یکی از کارخانجات تبریز است که در حوزه تولید قطعات و لوازم‌یدکی خودرو فعالیت دارد. این شرکت که با نام تجاری فراسته فعالیت می‌کند، یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه طراحی و ساخت انواع قطعات مورداستفاده در خودرو است.

انواع قطعات مربوط به خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو و سایپا، در این شرکت طراحی و تولید می‌شوند. هم‌اکنون این شرکت آگهی استخدامی خود را در فرصت شغلی کارگر فنی (اپراتور دستگاه CNC) در تبریز منتشر کرده است. از شرایط استخدامی در این فرصت شغلی می‌توان به داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار با دستگاه CNC و حداکثر سن ۳۰ سال اشاره کرد.

آگهی استخدام شرکت پخش بهنوش

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی در تبریز، شرکت پخش بهنوش است. این شرکت برای انبار خود در تبریز، نیاز به جذب و استخدام کارگر انبار دارد. داشتن حداقل ۱ سال سابقه کاری، ارائه کارت پایان خدمت و حداکثر سن ۴۰ سال، جزء مهم‌ترین شرایط استخدامی کارگر در این شرکت است.

استخدام کارگر در تبریز: شرکت پرشین نوش پرمیس

شرکت پرشین نوش پرمیس یکی از کارخانه های تبریز است که در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارد. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در استان آذربایجان شرقی شروع کرده است، برای کارخانه خود در تبریز نیاز به استخدام اپراتور تولید دارد.

از شرایط استخدام کارگر ساده در این کارخانه می‌توان به داشتن حداقل ۱ سال سابقه کاری، حداکثر سن ۴۰ سال و توانایی انجام کار تیمی اشاره کرد. برای ارسال رزومه خود به فرصت‌های استخدامی این واحد تولیدی و سایر کارخانه های تبریز، می‌توانید به لینک موجود در ابتدای این مقاله مراجعه کنید.

ارسال رزومه به‌صورت رایگان

برای ارسال رزومه کاری خود به شکل رایگان، می‌توانید به یکی از سایت‌های کاریابی معتبر مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به لینک موجود در ابتدای این مقاله، می‌توانید فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز، فرصت‌های کار در تبریز با جای خواب، آگهی‌های استخدام کارگر ساده دولتی تبریز، آگهی استخدام کارخانه های تبریز و… را مشاهده کنید. به‌علاوه با مراجعه به این سایت استخدامی، شما می‌توانید رزومه خود را به شکل رایگان برای فرصت‌های استخدامی در شهر تبریز ارسال کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار رزومه ساز آنلاین در این سایت استخدام و کاریابی، نسبت به ساخت یک رزومه حرفه‌ای برای خود اقدام کنید. ازآنجایی‌که ساخت یک رزومه حرفه‌ای و استاندارد می‌تواند شانس استخدامی شما را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد، پیشنهاد می‌کنیم حتما از ابزار رزومه ساز رایگان مورداشاره در بالا استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله، به معرفی برخی از جدیدترین فرصت‌های استخدام کارگر در تبریز پرداختیم. نیاز کارخانه‌ها و شرکت‌ها به جذب و استخدام کارگران ساده و باتجربه در بخش‌هایی همچون صنایع بهداشتی، خودروسازی، ماشین‌آلات، صنایع فولاد و صنایع غذایی، موجب ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای نیروهای کار ساده در تبریز شده است.

همچنین در این مقاله، امکان ارسال رزومه به‌صورت رایگان موردبررسی قرارگرفته است. این امکان به افراد جویای کار این فرصت را می‌دهد تا به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه، رزومه خود را برای آگهی‌های استخدامی شرکت‌های مختلف ارسال کنند. درنهایت امیدواریم با بررسی جدیدترین فرصت‌های استخدام در تبریز، بتوانید در موقعیت شغلی دلخواه خود استخدام شوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.