خرید بک لینک خرید هاست ارزان
همه چیز در مورد تراست ولت (دانلود تراست ولت)

همه چیز در مورد تراست ولت (دانلود تراست ولت)

5 / 5.00
[ 4 رای ]

با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال و افزایش تعداد کاربران این حوزه، نیاز به یک کیف پول ایمن و کاربرپسند برای نگهداری ارزهای دیجیتال به‌شدت احساس می‌شود. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری غیرمتمرکز است که به کاربران امکان ذخیره، خرید، فروش و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را می‌دهد که اپلیکیشن موبایل این کیف پول در سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است، همچنین Extension این برنامه برای مروگرهای کامپیوتر نیز در دسترس است.

تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز است که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل استفاده است همچنین Extension این برنامه برای مروگرهای کامپیوتر نیز در دسترس است. این کیف پول به کاربران امکان می‌دهد تا کلیدهای خصوصی خود را در اختیار داشته باشند و به‌طور کامل بر دارایی‌های خود تسلط داشته باشند.

تراست ولت معیارها و فاکتورهای اصلی انتخاب یک کیف پول رمز ارزی مناسب نظیر امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد و داشتن مرورگر دی اپ داخلی را برآورده می‌کند. کل پکیج آن در قالب یک رابط کاربری ساده در اختیار هر دو دسته کاربران حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای قرار دارد.

برخلاف بازارهای مالی سنتی، مارکت رمز ارزها تعطیلی ندارد و طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته در جریان است. نوسان زیاد طبیعت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است و باید این خاصیت را درک کرد، به طوری که ممکن است طی مدت زمانی کوتاه، قیمت‌ها به شدت کاهش یا افزایش پیدا کنند. به همین دلیل همیشه باید قادر به دسترسی سریع به سرمایه خود باشید و در صورت نیاز اقدام (خرید، فروش یا تبدیل) کنید. با در نظر گرفتن این حقیقت نیز همچنان تراست ولت یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در کیف پول تراست والت ضمن دریافت و ارسال، قادر به تبدیل رمز ارزهای مختلف به یکدیگر هستید.

دانلود تراست ولت

برای دانلود تراست ولت و ایمن ماندن در مقابل بدافزارهای توسعه یافته در لباس کیف پول‌های رمز ارزی، مخصوصا ورژن‌های فیک والت‌های نام آشنا نظیر تراست ولت، همواره توصیه می‌کنیم لینک دانلود این اپلیکیشن‌های کیف پول را از وب سایت رسمی توسعه‌دهنده آن‌ها دریافت کنید. تاکنون هکرها حتی چند مرتبه موفق شده‌اند بدافزار خود را با نام کاملا یا تقریبا مشابه با کیف پول‌های محبوب در گوگل پلی استور بارگذاری کنند!

نکاتی برای دانلود و استفاده از تراست ولت

اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن اصلی است: همیشه از اپلیکیشن رسمی Trust Wallet دانلود کنید. اطمینان حاصل کنید که آیکون و اطلاعات برنامه با ناشر اصلی مطابقت دارد.

آپدیتهای منظم: پس از نصب، بهتر است که برنامه را به طور منظم به‌روزرسانی کنید تا از امکانات و امنیت برنامه بهره‌مند شوید.

بعد از نصب، می‌توانید یک کیف‌پول جدید ایجاد کنید یا به کمک یک کیف‌پول موجود، دارایی‌هایتان را مدیریت کنید

تراست ولت چگونه کار میکند؟

تراست ولت از یک سیستم امنیتی مبتنی بر عبارت بازیابی استفاده می‌کند. در هنگام ایجاد یک حساب در تراست ولت، یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای به کاربر ارائه می‌دهد. این عبارت بازیابی به‌عنوان کلید خصوصی حساب کاربری محسوب می‌شود و برای بازیابی حساب در صورت فراموشی رمز عبور یا سرقت دستگاه تلفن همراه ضروری است.

کیف پول تراست ولت در سال ۲۰۱۸ توسط صرافی بایننس (Binance) خریداری شده و در حال حاضر به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته می شود. از ویژگی های دیگر غیرمتمرکز بودن آن و نداشتن کنترل روی کلید خصوصی کاربران است. این کیف پول مانند یک پل، دو بلاک چین منحصربه فرد را از طریق گره ها (nodes) به یکدیگر متصل می کند.

تراست ولت چه ویژگیهایی دارد؟

تراست ولت از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است که آن را به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری تبدیل کرده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تراست ولت عبارتند از:

  • امنیت بالا: تراست ولت از یک سیستم امنیتی مبتنی بر عبارت بازیابی استفاده می‌کند که امنیت بالایی را برای دارایی‌های کاربران فراهم می‌کند.
  • امکان ذخیرهسازی طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال: تراست ولت از بیش از ۱ میلیون ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
  • امکان استفاده از برنامههای غیرمتمرکز: تراست ولت به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را می‌دهد.
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند: تراست ولت دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده از آن را برای کاربران آسان می‌کن

تراست ولت برای چه کسانی مناسب است؟

تراست ولت برای طیف وسیعی از کاربران مناسب است، از جمله:

  • کاربران تازهوارد به دنیای ارزهای دیجیتال: تراست ولت دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده از آن را برای کاربران تازه‌وارد آسان می‌کند.
  • کاربرانی که به دنبال یک کیف پول ایمن و مطمئن هستند: تراست ولت از یک سیستم امنیتی مبتنی بر عبارت بازیابی استفاده می‌کند که امنیت بالایی را برای دارایی‌های کاربران فراهم می‌کند.
  • کاربرانی که به دنبال یک کیف پول با قابلیت استفاده از برنامههای غیرمتمرکز هستند: تراست ولت به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را می‌دهد.

تراست ولت برای ذخیره چه ارزهای دیجیتالی مناسب است؟

تراست ولت از بیش از ۱,۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و … پشتیبانی می‌کند. همچنین از ارزهای دیجیتال جدید و کمتر شناخته‌شده نیز پشتیبانی می‌کند.

تراست ولت چگونه میتواند امنیت داراییهای کاربران را تضمین کند؟

تراست ولت از یک سیستم امنیتی مبتنی بر عبارت بازیابی استفاده می‌کند. این عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای است که به‌عنوان کلید خصوصی حساب کاربری محسوب می‌شود. در صورت فراموشی رمز عبور یا سرقت دستگاه تلفن همراه، کاربران می‌توانند با وارد کردن عبارت بازیابی خود، حساب خود را بازیابی کنند.

  • غیر حضانتی: تراست ولت اصطلاحا غیر حضانتی است، به این معنی که کلیدهای خصوصی مربوط به رمز ارزهای شما هرگز در سرورهای آنلاین ذخیره نشده و بعد از رمزنگاری، داخل حافظه گوشی هوشمند نگهداری می‌شوند. این در حالی است که صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین کلیدهای خصوصی را در سرورهای آنلاین ذخیره می‌کنند. به همین خاطر امنیت کیف پول تراست والت نسبت به کیف پول‌های حضانتی بالاتر است.
  • استفاده بدون احراز هویت (گمنام): دانلود و نصب، ایجاد کیف پول و همچنین دریافت و پرداخت ارز دیجیتال در تراست والت نیازمند احراز هویت و ارائه اطلاعات شخصی نیست. این موضوع برای حفظ حریم خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی توسعه‌دهنده متعهد شده است که هرگز در پس‌زمینه (به دور از چشم کاربران) اقدام به جمع‌آوری اطلاعات نکند.
  • متن باز: به لطف اپن سورس بودن کیف پول تراست والت می‌توانید (در صورت دانش فنی کافی) کد منبع آن را بررسی و از نبود باگ در برنامه اطمینان پیدا کنید. شما و دیگر کاربران قادر هستید با یافتن باگ و ارائه پیشنهادات خود در قالب پروپوزال، به توسعه این کیف پول غیر متمرکز کمک کنید. با این حال مثل شما و دیگر توسعه‌دهندگان خیرخواه، هکرها و تبهکاران سایبری نیز به این کدها دسترسی دارند و در صورت پیدا کردن یک رخنه امنیتی در تراست ولت به جای گزارش دادن، از آن سوء استفاده خواهند کرد.
  • امکان پشتیبانگیری: حین ساخت یک کیف پول جدید داخل اپلیکیشن تراست ولت یک عبارت بازیابی به شما ارائه می‌شود. در صورت بروز هر گونه مشکل مثل سرقت یا گم شدن گوشی، حذف شدن برنامه یا تعویض آن می‌توانید به سادگی، ارزهای دیجیتال خود را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید، حتی اگر سیستم عامل گوشی یا تبلت جدید متفاوت باشد.
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.