خرید بک لینک خرید هاست ارزان
انواع کیسوسک های لمسی

انواع کیسوسک های لمسی

5 / 0
[ 0 رای ]

کیوسک لمسی دستگاه هایی هستند که از طریق صفحه نمایش لمسی، کاربران می توانند با آنها ارتباط تعاملی داشته باشند . می توان از آنها برای اهداف مختلفی مانند ارائه اطلاعات، نظر سنجی، ، سرگرمی و … استفاده کرد.کیوسک های لمسی بسته کاربرد، شکل، طراحی و ویژگی های دستگاه انواع مختلفی دارند ه در ادامه برخی از انواع رایج آن را معرفی خواهیم کرد.

انواع کیسوسک های لمسی

کیوسک سفارش گیری

کیوسک سفارش وسیله ای است که به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به تعامل انسانی سفارشات خود را ثبت کنند و هزینه آن را پرداخت کنند. کیوسک های سفارش معمولا در رستوران های خدمات سریع مانند فست فودهای زنجیره ای، کافی شاپ ها و نانوایی ها یافت می شوند.

مزایای کیوسک سفارش گیری

سفارش کیوسک ها می تواند چندین مزیت را هم برای مشتریان و هم برای مشاغل ارائه دهد، مانند:

سرعت در سفارش : کاهش زمان انتظار و صف‌ها با دسترسی مشتریان به سفارش با سرعت و راحتی .

دقت سفارش : بهبود دقت سفارش و رضایت مشتری با حذف خطاها و سوء تفاهمات ناشی از ارتباطات انسانی.

صرفه جویی : صرفه جویی در هزینه های نیروی کار و افزایش کارآیی با آزاد کردن کارکنان برای تمرکز بر کارهای دیگر، مانند تهیه و تحویل سفارشات.

حفظ مشتری : افزایش وفاداری و حفظ مشتری با ارائه یک تجربه سفارشی مدرن و راحت که انتظارات مشتری را برآورده می کند.

کیوسک نظر سنجی

کیوسک نظرسنجی وسیله‌ای است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک رابط صفحه لمسی، بازخورد مشتریان، بازدیدکنندگان یا کارمندان خود را جمع‌آوری کنید. می‌توانید از کیوسک‌های لمسی نظرسنجی برای اندازه‌گیری رضایت، وفاداری، ترجیحات، نظرات و موارد دیگر استفاده کنید. کیوسک‌های لمسی نظرسنجی معمولاً در مکان‌هایی قرار می‌گیرند که افراد به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند، مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دفاتر یا فضاهای عمومی. کیوسک‌های لمسی نظرسنجی می‌توانند با ارائه اطلاعات و اطلاعات ارزشمند به شما در بهبود خدمات، محصولات یا محل کارتان کمک کنند.

مزایای کیوسک نظرسنجی

– استفاده از آنها ساده و شهودی است که می تواند نرخ پاسخ و کیفیت بازخورد را افزایش دهد.

ثبت نظر در زمان واقعی : آنها می توانند در زمان واقعی بازخورد جمع آوری کنند، که می تواند به شما کمک کند در مورد مسائل یا فرصت ها سریعتر عمل کنید.

ثبت نظر به صورت آنلاین و آفلاین : آنها می توانند به صورت آنلاین یا آفلاین کار کنند، به این معنی که می توانید در هر محیط یا موقعیتی از آنها استفاده کنید.

پشتیبانی از چند زبان : آنها می توانند چندین زبان را پشتیبانی کنند، که می تواند به شما کمک کند به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری دسترسی پیدا کنید.

نمایش سوالات در حالات مختلف : آنها می توانند انواع مختلفی از سوالات مانند صورتک ها، رتبه بندی ها، چند گزینه ای، بله/خیر، یا با پایان باز را نمایش دهند که می تواند به شما در جمع آوری انواع بازخورد کمک کند.

گزارشات تعاملی : آنها می توانند گزارش های رنگارنگ و تعاملی ایجاد کنند که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل و تجسم نتایج کمک کند.

کیوسک دیواری

کیوسک دیواری نوعی کیوسک است که بر روی دیوار نصب می شود که توسط یک رابط صفحه نمایش لمسی برای دسترسی کاربران به خدمات یا اطلاعات مختلف فراهم می کند. کیوسک های دیواری را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، مانند تابلوهای دیجیتال، محل فروش، مدیریت بازدیدکنندگان و غیره. کیوسک های دیواری می توانند در فضا صرفه جویی کنند، تجربه کاربر را بهبود بخشند، و کارایی راحت تری را برای کاربران فراهم کنند.

برخی از مزایای کیوسک های دیواری عبارتند از:

اشغال فضای کم تر : این استند ها به دلیل اینکه دارای پایه نگهدارنده نیستند و بر روی دیوار نصب می شوند، نسبت به کیوسک های لمسی دیگر نیز فضای کم تری را اشغال می کنند.

قابلیت های زیاد : این کیوسک ها مانند کیوسک های دیگر قابلیت این را دارد که بتوان تمامی قابلیت ها را روی آن پیاده سازی کرد. این کیوسک ها می توانند اطلاعات مرتبط و به روز مانند جزئیات محصول، قیمت ها، تبلیغات، نقشه ها، مسیرها و موارد دیگر را نمایش دهند. آنها همچنین می توانند داده ها و بازخوردهای ارزشمندی را از مشتریان جمع آوری کنند، که سبب می شود بهبود کیفیت خدمات و وفاداری مشتری افزایش پیدا کند.

 

کیوسک دیواری

کاربردهای زیاد : زیرا می توان از آن برای صنایع مختلف مانند خرده فروشی، مهمان نوازی، سرگرمی، آموزش و مراقبت های بهداشتی استفاده کرد. همچنین می‌توان با دستگاه‌ها و سیستم‌های دیگر مانند چاپگرها، اسکنرها، دستگاه‌های پرداخت و برنامه‌های تلفن همراه ادغام شوند.

کیوسک رومیزی

کیوسک رومیزی یکی از ارزانترین و پرکابردترین انواع کیوسک لمسی می باشد. ابعاد نمایشگر این محصول ۱۰ تا ۱۵ اینچ می باشد. این دستگاه با داشتن ابعاد کوچک از پورت های استاندارد LAN و USB و HDMI پشتیبانی می کند. سیستم عامل این محصول اندروید می باشد. این مدل همانطور که از نامش برمی‌آید روی میز قرار می‌گیرد و می‌تواند بصورت محلی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اگر سازمانی نیاز دارد که کیوسک را به محل‌های متفاوتی جهت بررسی رسانه‌ها و فایل‌های داخل آنها منتقل کند، کیوسک رومیزی گزینه مناسبی برای آن سازمان خواهد بود.

مزایای کیوسک رومیزی

افزودن وب کم : به علاوه امکان افزودن وب کم داخلی در این محصول یکی از مزایای این محصول محسوب می شود.

استفاده در اهداف مختلف : کیوسک رومیزی می تواند برای اهداف عمومی یا تخصصی مانند نمایش کاتالوگ محصول، علامت دیجیتال یا بازی استفاده شود.

قابلیت حمل : این مدل همانطور که از نامش برمی‌آید روی میز قرار می‌گیرد و می‌تواند بصورت محلی مورد استفاده قرار گیرد و همین موضوع سبب می شود که این کیوسک ها قابلیت حمل و نقل داشته باشند.

میز لمسی

میز لمسی دستگاهی است که صفحه نمایش و سطح حساس به لمس را ترکیب می کند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از انگشتان یا قلم خود با محتوای دیجیتال تعامل داشته باشند. میزهای لمسی را می توان برای اهداف مختلفی مانند آموزش، بازاریابی و سرگرمی مورد استفاده قرار داد.

مزایای میز لمسی

همکاری بهبود یافته: جداول لمسی به کاربران امکان می دهد مستقیماً با نمایشگر تعامل داشته باشند و به اشتراک گذاری اطلاعات و کار با یکدیگر روی پروژه ها را سهولت می بخشد.

قابلیت استفاده برای تمام افراد: میزهای لمسی را می توان به راحتی توسط کاربران در هر سن و توانایی استفاده کرد و آنها را به انتخاب خوبی برای فضاهای عمومی و تنظیمات آموزشی تبدیل می کند.

استفاده آسان: میزهای لمسی بصری و کاربرپسند هستند، زیرا می توان آنها را با لمس صفحه نمایش با انگشت یا قلم کار کرد. آنها همچنین از تعامل چند کاربره و چند لمسی پشتیبانی می‌کنند و به چندین نفر امکان می‌دهند همزمان از جدول استفاده کنند.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.