خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی Symphony of War The Nephilim Saga برای
کامپیوتر

دانلود بازی Symphony of War The Nephilim Saga برای کامپیوتر

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی Symphony of War The Nephilim Saga برای
کامپیوتر

 

بازی Symphony of War در آغاز هزاره جدید جریان دارد و یک درگیری طولانی مدت را بین چند امپراطوری خواهیم دید. در زمان سلطنت امپراطوری فلورینا، چرخه باطل دچار مشکل شده و باید از قهرمانان خود برای حفظ سرزمین خود استفاده کنید. می‌توانید ارتش خود را جمع کرده و پرچم شورش را برافراشته کنید. شما یک جوان فارغ التحصیل از آکادمی هستید و باید فرماندهی یک اکسپدیشن علیه این نیروها را برعهده بگیرید. زنجیره‌ای از حوادث در بازی برقرار شده است و پایه‌های جهان را متزلزل می‌کند. بازی در سبک نقش آفرینی هنرنمایی می‌کند و باید در نبردهای دو بعدی مبتنی بر نوبت جلو بروید.

Symphony of War: The Nephilim Saga PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Symphony-of-War

کمپین بازی ۳۰ الی ۴۰ ساعت ادامه پیدا خواهد کرد و یک داستان غنی همراه با ارزش تکرار بالا را هم در ادامه خواهید داشت. بیش از ۵۰ کلاس شخصیتی را هم داریم که با سربازان خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. عمق عظیمی از تاکتیک هم در بازی برقرار شده است و می‌توانید از طریق زبان طبیعی آن‌ها را یاد بگیرید. امکانات بی حد و حصری در بازی وجود دارد که روی نحوه ساخت شخصیت‌ها تاثیر گذاشته و می‌توانید جوخه‌های خود را اداره کنید. گیم‌پلی این بازی در مقیاس بزرگی ادامه پیدا می‌کند و می‌توانید حریف خود را کم کم از میدان خارج کرده و جلو بروید. بازی برنامه‌ریزی را در وهله اول اهمیت قرار داده است.

info

Enter Tahnra, a land savaged by war. You, a fresh academy graduate with humble beginnings, will grow to lead a grand army against a corrupt adversary. Gather heroes, form bonds, and lead your force in turn-based battles. Make use of tactics, terrain, morale and more to bring peace to the land!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 / 98 / XP / Vista / 7 / 8

Processor: 1ghz

Memory: 256 MB RAM

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 / 98 / XP / Vista / 7 / 8

Processor: 1ghz

Memory: 256 MB RAM

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

۴) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.