خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید -Head Soccer Russia Cup 2018 + Mod

دانلود بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید -Head Soccer Russia Cup 2018 + Mod Head Soccer Russia Cup 2018 v4.0.0

5 / 4.50
[ 8 رای ]

 بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید -Head Soccer Russia Cup 2018 v4.0.0 + Mod
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

دانلود بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید

Head Soccer Russia Cup 2018: World Football League با نز دیک تر شدن به مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه  انواع بازی در سبک ورزشی فوتبال مانند فیفا2018 ارائه می شود ولی امروز تیم وی اندروید قصد معرفی بازی جدید، جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Genera Games  که جدیدا در گوگل پلی عرضه شده است و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی می شود.


دانلود بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید

همه بازیکنان فوتبال  تمام تلاش و سعی خود را به کار می برند که در مسابقات جام جهانی در زمره بازیکنان مطرح قرار بگیرند، اما تنها کسانی که برنده جام جهانی می شوند ؛که واقعا به این خواسته خود ایمان داشته باشند. آیا شما هم  به دنبال کسب افتخار هستید؟ اگر این طور است می توانید قابلیت ها و مهارت هایتان را در بازی Head Soccer Russia Cup 2018 به نمایش بگذارید.وبا پیروز شدن درتمام جام ها، لیگ ها و چالش های این بازی ثابت کنید که از بقیه بهترهستید.دانلود بازی محبوب جام جهانی 2018 اندروید

مهارت های فوتبالی شما در بازی Head Soccer Russia Cup 2018

برای این کار باید مهارت های فوتبالی تان را افزایش دهید و از آیتم های کمکی برای غافلگیر کردن حریفان تان استفاده کنید و با برنده شدن در سری مسابقات، برنده جوایز ارزشمندی نیز شوید! بهترین راه برای گل زدن استفاده از ضربات سر است، سعی کنید حریف تان را فریب دهید و گل بزنید! چندین حالت مختلف در بازی Head Soccer Russia Cup 2018 گنجانده شده است.بازی Head Soccer Russia Cup 2018: World Football League تا به امروز چند میلیون  بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند .

همچنین می توانید بازی فوتبال  pes2018 را از این لینک دانلود کنید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.