خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی مسابقات ماشین سواری Torque Drift 1.1.53 برای اندروید +مود بازی

نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه

دانلود بازی مسابقات ماشین سواری Torque Drift 1.1.53

Torque Drift یکی دیگر از بازیهای فوق العاده عالی و بی نظیر در سبک ماشین سواری، مسابقه ای می باشد که جدیدا در مارکت گوگل انتشار یافته و طبق معمول وی اندروید پیش قدم شده و یان بازی را حضور شما و معرفی  میکند.که با گیم پلی منحصر به فرد خود و ایجاد صحنه های مختلف رانندگی توانسته حرف تازه ای در میان سایر نمونه ها داشته باشد. در اینجا باید ماشین دلخواهتان را طراحی کرده و به کمک فروشگاه داخل بازی اقدام به ارتقاء و پیشرفته سازی جزییات نمایید. سپس حرکات نمایشی و دریفت های زیبا انجام دهید تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کرده و خود را به عنوان راننده ی حرفه ای مطرح کنید.

دانلود بازی مسابقات ماشین سواری Torque Drift 1.1.53

دقت به طراحی جزییات به قدری بالاست که با کشیدن ترمز، دود از لاستیک بلند شده و یا صدای ایستادن ماشین به گوش می رسد و میتوانید برای انجام کارهایی مثل تیکاف کردن از کنترلر های ساده کمک بگیرید و یا حتی رنگ تمام قسمت های ماشین را با پالت رنگی تغییر دهید. مسلما برای انجام رانندگی با سرعت بالا و رسیدن به خط پایان نیاز به ماشین های پرقدرت تر و پیشرفته تری است اکنون نوبت به اندرویدی ها رسیده تا تبحرشان را در دریفت کشیدن و تیکاف کردن در رقابت های امتیازی بازی به نمایش بگذارند.در Torque Burnout خبری از مسابقه در جاده های صاف و طولانی نیست و چیزی به اسم خط پایان در آن نمی بینید. زمان و امتیاز، ملاک رتبه بندی در مسابقات حرکات نمایشی Torque Burnout هستند و برنده رقابت در آن کسی است که در زمان محدود، دریفت های زیباتر و طولانی تری انجام دهد

ویژگی های بازی Torque Drift اندروید :

  • خلق بهترین لحظه ها از حرکات نمایشی با اتومبیل ها
  • وجود انواع اتومبیل در سبک های مختلف
  • امکان رقابت با سایر حریفان آنلاین
  • امکان دستکاری قدرت اتومبیل
  • گیم پلی عالی و هیجان انگیز
راهنمای نصب :

1- فایل نصبی apk را دانلود و نصب کنید. 2- فایل دیتا را دانلود و با استفاده از برنامه های فشرده ساز آن را از حالت فشرده خارج کنید. 3- پوشه ی leagueofmonkeys.torquedrift را در مسیر Android/Obb کپی کنید. 4- بازی را اجرا نمایید و لذت ببرید!

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.