خرید بک لینک خرید هاست ارزان

دانلود بازی ورزشی ستاره های بسکتبال اندروید Basketball Stars 1.15.0 + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (Fast Level Up)

درخواستی کاربران
بازی آنلاین است

دانلود بازی ورزشی ستاره های بسکتبال اندروید

Basketball Stars – ستاره های بسکتبال بازی محبوب و هیجان انگیزدر سبک بازیهای ورزشی از استودیوی مطرح Miniclip.com برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از شصت میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از پرطرفدارترین ها نیز به شمار می رود.


ویژگیهای بازی ستاره های بسکتبال اندروید Basketball Stars 1.15.0

در این بازی شما می توانید دریبل کنید، توپ را داخل حلقه بیاندازید، امتیاز بیاورید و ببرید! کافی است فقط توپ را در دستان تان بگیرید تا رقابت تان با ستاره های بسکتبال آغاز شود. مهارت های خود را به نمایش بگذارید، حریف خود را فریب دهید و توپ را با دقت تمام داخل حلقه بیاندازید و یکی از زیباترین بازیهای ورزشی بسکتبال را تجربه کنید.دانلود بازی ورزشی ستاره های بسکتبال اندروید. همچنان که دفاع می کنید، نیم نگاهی هم به حمله داشته باشید .

گرافیک بازی

توپ را از حریف بدزدید و به موقع بپرید تا بتوانید جلوی پرتاب های حریف را بگیرید. گرافیک سه بعدی بسیار زیبا، مدل های کاملا سه بعدی برای بازیکنان و زمین های مختلفی برای بازی، بازی های بسکتبال موبایلی تا به حال به این زیبایی نبوده اند. امکان بازی با حریف به صورت آنلاین در حالت مسابقه معمولی یا مسابقه زماندار پرتاب توپ داخل حلقه وجود دارد که شما قادر هستید از میان آنها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها مشغول شوید.

دانلود بازی ورزشی ستاره های بسکتبال اندروید

توجه!  نسخه مود “Fast Level Up” است یعنی سطح شما سریع افزایش می یابد .

بیشتر بخوانید: می توانید بازی شبیه ساز موتورسواری -Ultimate Motorcycle Simulator 1.8.2اندروید + مود را این لینک دریافت کنید.

ذکر با منبع:وی اندروید

 

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.