خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازیFIFA Mobile Soccer v13.1.01 برای اندروید|وی اندروید

دانلود بازیFIFA Mobile Soccer v13.1.01 برای اندروید|وی اندروید 13.1.01

5 / 3.60
[ 5 رای ]

دانلود بازیFIFA Mobile Soccer v13.1.01 برای اندروید

دانلود بازیFIFA Mobile Soccer v13.1.01 برای اندروید یک بازی فوتبال آنلاین و جذاب از سایت وی اندروید برای شما آماده میباشد. شما میتوانید این بازی را با مراجعه به ادمه مطلب با لینک مستقیم و رایگان این بازی جدید و جذاب فوتبال را دریافت نمایید.

دانلود بازیFIFA Mobile Soccer v13.1.01 برای اندروید

شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و … ساعت ها خود را سرگرم سازید! بیش از ۳۰ لیگ، ۶۵۰ تیم واقعی، و ۱۷،۰۰۰ بازیکنان واقعی در این بازی حضور دارند که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان بیاورند! بر خلاف نسخه های اخیر بازی های فیفا این بار FIFA Mobile Soccer با حجمی معادل ۸۰ مگابایت و بدون نیاز به دیتا عرضه شده و با نصب آن برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم جهان انتخاب شوید.

برای دانلود بازی پی اس ۲۰۱۹- PRO EVOLUTION SOCCER 2019 برای اندروید کلیک کنید.

تغییرات نسخه ی V13.1.01 FIFA Mobile Soccer:

  • برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

توجه داشته باشید:

بازی FIFA Mobile Soccer در ابتدای بازی یک فیلد وجود دارد که باید یک دقیقه ای صبر کنید تا پر شود و وارد محیط بازی شوید ؛ بازی همانند فیفا ۱۵ و ۱۶ به اینترنت نیاز دارد و بدون اینترنت بازی اجرا نمی شود.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.